  • 11. Data: 2017-01-11 12:21:12
    Temat: Re: postulat o nakaz montowania podgrzewania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >strona 6
    >http://catalog.aldi.com/emag/de_DE/print/ALDISUED_O
    nlineProspekt_KW4116/html5.html#4
    >w lidlu to samo (-60C) ale moze robia jakiegos cienkusza na PL :-)

    Tzw koncentrat ... rzadki widok w polskich supermarketach.
    Jak widzialem, to w litrowych butelkach i nieoplacalnej cenie - a tam
    to bym rzekl, ze za darmo :-).

    Dobra rzecz, bo mozna w grudniu dolac do zbiornika w ktorym jeszcze
    sporo letniego plynu jest, albo wlasnie wzmocnic zimowy na wypadek
    wyjazdu w Suwalki :-)

    Hm, moze by zamowic ... kto znajdzie tanszy ?
    http://www.motochemia.pl/k2-claren-1l-zimowy-koncent
    rat-plynu-do-spryskiwaczy-80c-p-890.html
    http://intercars.com.pl/pl/asortyment/Koncentrat-zim
    owy-plynu-spryskiwacza,816488/

    Mozna dolac denaturatu ... ale dosc drogo i smierdzi :-)

    Jest jeszcze wersja.

    J.

  • 12. Data: 2017-01-11 12:22:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    Wed, 11 Jan 2017 11:27:19 +0100, w <j...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    >Przecież nie musi być gorące -- wystarcza nawet minimalne nagrzanie,
    >aby szyba
    >nie parowała.

    Nie chodzi o parowanie - chodzi o odlodzenie :-)

    Albo po nocy, albo po psiknieciu plynem :-)

    J.

  • 13. Data: 2017-01-11 12:28:28
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

    > ile trwa zagrzanie wody?

    Woda z kranu, już gorąca, może z 70 stopni.

  • 14. Data: 2017-01-11 12:29:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    robot wrote:

    > Dzisiaj w drodze do pracy dwukrotnie zatamowałem ruch na większych ulicach
    > i prawie przejechałem po butach dla niewiasty z prędkością 0,43 km/h.
    > Do tych tragicznych aktów piractwa drogowego nie doszłoby, gdyby mój
    > bolid był wyposażony w elektryczne podgrzewanie przedniej szyby.

    najpierw zastosuj się do nakazu włączania mózgu przed silnikiem

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2017-01-11 12:30:58
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 11 stycznia 2017 11:27:22 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > zimowego plynu do spryskiwaczy ?
    >
    > Co prawda najlepsze w handlu sa tylko do -22C, jak sobie radza w

    A co jak paruje od środka?
    A co jak nie dość że paruje to zamarza i nawet grzana szyba nie pomaga :)
    Ostatnio jechalem wieczorem i bylo -20.
    Szyba po wierzchu czysta, odlodzona, od środka też czysta bo lana ciepla woda byla
    ale po 10km zaparowala. A boczne marzły. A z nawiewu dalej dmucha ledwo letnie.

    klima czy włączona czy nie - to samo...

  • 16. Data: 2017-01-11 12:31:42
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Mozna dolac denaturatu ... ale dosc drogo i smierdzi :-)

    Można kupić bezzapachowy. I dodać odrobinę płynu do chłodnic, który utrudnia
    odparowanie alkoholu.

  • 17. Data: 2017-01-11 12:44:11
    Od: quent <x...@x...com>

    On 11.01.2017 11:07, robot wrote:
> [...]
    > w czasie dobrej widoczności, na nakaz montowania wyżej wymienionego
    > podgrzewania w nowych samochodach. Jak w fordzie.

    Dla siebie potrzebujesz nakazu?
    Spróbuj ze sobą pogadać... może dojdziecie do porozumienia i obejdzie
    się bez nakazu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 18. Data: 2017-01-11 12:51:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 11 Jan 2017 12:22:39 +0100, w
    <58761582$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie chodzi o parowanie - chodzi o odlodzenie :-)

    Skrobaczki nie działają na mrozie? :)

  • 19. Data: 2017-01-11 12:53:43
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

    >Woda z kranu, już gorąca, może z 70 stopni.

    70???

    Pomijam, ze niezly wynik w kranie, ale nie boisz sie tego lac na sprzet
    schlodzony do -10?

    Odpalenie auta na 2 min i zaatakowanie zmarzliny po tym czasie tez powinno
    dac rade.

  • 20. Data: 2017-01-11 13:57:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    Wed, 11 Jan 2017 12:22:39 +0100, w
    <58761582$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

    >Skrobaczki nie działają na mrozie? :)

    Na elektrycznie podgrzanej szybie dzialaja zdecydowanie lepiej :-)

    J.