  • 21. Data: 2017-01-11 14:26:07
    Temat: Re: postulat o nakaz montowania podgrzewania
    Od: quent <x...@x...com>

    On 11.01.2017 12:30, s...@g...com wrote:
    > A co jak paruje od środka?

    Jak skończy się jeździć autem danego dnia to nagrzane wnętrze należy
    schłodzić wietrząc przez kilka minut.
    Na drugi dzień nie powinno nic na szybach wewnątrz parować/zamarzać.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2017-01-11 14:42:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jan 2017 11:07:11 +0100, robot

    > Dlatego postuluję o zamienienie nakazu jeżdżenia z włączonymi światłami
    > w czasie dobrej widoczności, na nakaz montowania wyżej wymienionego
    > podgrzewania w nowych samochodach. Jak w fordzie.

    Ja mam a) webasto b) podgrzewacz płynu spryskiwacza.

    a) załatwia wstępne rozmrożenie i powoduje ciepło w kabinie
    b) kończy dzieła zniszczenia szronu/śniegu na przedniej szybie

    a) i b) domontowane do seryjnego auta.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2017-01-11 15:10:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 11 Jan 2017 14:26:07 +0100, w <o55bmg$be3$1@dont-email.me>, quent
    <x...@x...com> napisał(-a):

    > Jak skończy się jeździć autem danego dnia to nagrzane wnętrze należy
    > schłodzić wietrząc przez kilka minut.
    > Na drugi dzień nie powinno nic na szybach wewnątrz parować/zamarzać.

    Jeżdżę zawsze z "lufcikiem" -- może dlatego nie mam tego problemu, mimo braku
    gadżetów.

  • 24. Data: 2017-01-11 15:14:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości
    >Jak skończy się jeździć autem danego dnia to nagrzane wnętrze należy
    >schłodzić wietrząc przez kilka minut.
    >Na drugi dzień nie powinno nic na szybach wewnątrz parować/zamarzać.

    Tak mi sie wydaje, ze przy dmuchawie na wysokim biegu, to powinno sie
    szybko wymienic powietrze w kabinie.

    Niestety - w przypadku Vectry "praktika jebiut teoriu".

    A moze cos sie uszkodzilo ?

    J.

  • 25. Data: 2017-01-11 15:20:50
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 11:07, robot pisze:
    > Dzisiaj w drodze do pracy dwukrotnie zatamowałem ruch na większych ulicach
    > i prawie przejechałem po butach dla niewiasty z prędkością 0,43 km/h.
    > Do tych tragicznych aktów piractwa drogowego nie doszłoby, gdyby mój
    > bolid był wyposażony w elektryczne podgrzewanie przedniej szyby.
    >
    > Dlatego postuluję o zamienienie nakazu jeżdżenia z włączonymi światłami
    > w czasie dobrej widoczności, na nakaz montowania wyżej wymienionego
    > podgrzewania w nowych samochodach. Jak w fordzie.

    Ale możesz zainstalować w swoim samochodzie taką szybę.
    Po co państwo ma wszystkich na siłę uszczęśliwiać?

  • 26. Data: 2017-01-11 15:32:46
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-01-11 11:07, robot wrote:

> [...]
    > Do tych tragicznych aktów piractwa drogowego nie doszłoby, gdyby mój
    > bolid był wyposażony w elektryczne podgrzewanie przedniej szyby.

    Jesli skrobaczka nie daje rady to jest jeszcze odmrazacz w rozpylaczu,
    albo zawczasu mate przeciwszronowa tez mozesz zastosowac.

    > Dlatego postuluję o zamienienie nakazu jeżdżenia z włączonymi światłami
    > w czasie dobrej widoczności, na nakaz montowania wyżej wymienionego
    > podgrzewania w nowych samochodach. Jak w fordzie.

    Wystarczy ze jest nakaz utrzymania pojazdu w stanie zapewniajacym
    dostateczne pole widzenia kierowcy, to inspiruje do stosowania
    wszelkich dostepnych metod utrzymania widocznosci ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 27. Data: 2017-01-11 16:17:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-01-11 11:07, robot wrote:

    >Jesli skrobaczka nie daje rady to jest jeszcze odmrazacz w
    >rozpylaczu,

    Taka sobie rada.
    Nawet jesli poradzi sobie z lodem na szybie, to parujac dodatkowo ja
    oziebia.
    I mamy szybe narazona na parowanie, na zalodzenie, na zamarzniecie
    plynu - niestety, nic nie zastapi rozgrzania silnika.
    Tzn moze zastapic elektryczna grzalka, czy w szybie, czy pod nia, ale
    tez wymaga czasu na zadzialanie.

    No i ostanio popsikalem od wewnatrz jakas resztka odmrazacza, to potem
    dlugo walczylem z osadem na szybie...

    J.

  • 28. Data: 2017-01-11 16:51:04
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    Jesteś z Lublina, Białegostoku? ;-)

  • 29. Data: 2017-01-11 17:04:48
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    W Selgrosie widziałem 5L koncentratu do -80 stopni poniżej 20 zł.

  • 30. Data: 2017-01-11 17:23:29
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > Ja mam a) webasto b) podgrzewacz płynu spryskiwacza.
    >
    > a) załatwia wstępne rozmrożenie i powoduje ciepło w kabinie
    > b) kończy dzieła zniszczenia szronu/śniegu na przedniej szybie
    >
    > a) i b) domontowane do seryjnego auta.

    Mozesz napisac cos wiecej o podgrzewanych spryskiwaczach?
    Dzieki, pzdr
    Adam