  • 1. Data: 2019-08-31 15:12:22
    Temat: programowanie pcd8572
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    do kupionego merca dostałem radio becker 0778, 'bez kodu' z potencjalnie
    wyczerpaną ilością prób

    podłączyłem pod 12v, nie pokazało się ani pytanie o kod ani kreski które
    powinny się objawić po przekroczeniu ilości prób, zamiast tego są dosyć
    przypadkowe krzaczki

    wyciągnąlem z niego baw574252 i za pomocą ezp2010 coś tam odczytałem,
    wygląda to jednak dosyć dziwnie - w sumie kilobit z czego tylko dwie
    linijki danych, reszta to 00

    wyczytałem że można tą kostkę zastąpić pcd8572, znalazłem jakiś wsad z
    tego radia (wygląda mało podobnie do tego co odczytałem), jednak ani
    ezp2010 ani ch341a nie dają rady nic zaprogramować

    generalnie cyfrowa elektronika to dla mnie czarna magia, ale chętnie
    poczytam coś bezpośrednio związanego z tym tematem w stopniu
    zaawansowania większym niż wikipedia ale mniejszym niż pdfy producentów,
    może być w lengłidżu

    ktoś z doświadczeniem praktycznym poleci coś dzięki czemu można ogarnąć
    podstawy tego tematu?

  • 2. Data: 2019-09-01 16:55:49
    Temat: Re: programowanie pcd8572
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > wyczytałem że można tą kostkę zastąpić pcd8572, znalazłem jakiś wsad z
    > tego radia (wygląda mało podobnie do tego co odczytałem), jednak ani
    > ezp2010 ani ch341a nie dają rady nic zaprogramować

    Jak podpiąłeś pin 7 (RC)?

  • 3. Data: 2019-09-05 21:52:03
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-09-01 16:55, Queequeg wrote:

    > Jak podpiąłeś pin 7 (RC)?

    najpierw zostawiłem w gnieździe, potem gdzies wyczytalem że ma być do
    masy ale bez sukcesów

  • 4. Data: 2019-09-06 15:00:47
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-09-05 21:52, m4rkiz wrote:

    > najpierw zostawiłem w gnieździe, potem gdzies wyczytalem że ma być do
    > masy ale bez sukcesów

    poszło na atmelu 611 24c02