  • 11. Data: 2017-07-20 18:00:23
    Temat: Re: przesuwnik fazowy
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2017-07-20 o 17:35, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > kurcze [R] no nikt nie wie [R]?

    Przecież dostałeś matole rzeczową odpowiedź ode mnie półtorej godziny po
    zadaniu pytania.

  • 12. Data: 2017-07-20 18:10:10
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    'POPIS/EU pisze:
    > kurcze [R] no nikt nie wie [R]?

    No czego nie wie?
    Już SnCu ci odpowiedział.
    Chodzi o to aby móc kontrolować kierunek przepływu prądu między sieciami.
    Tu masz opisany problem jeśli zdołasz doczytać do końca.

    http://wysokienapiecie.pl/rynek/1256-przeplywy-kolow
    e-o-co-tyle-halasu

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 13. Data: 2017-07-20 23:43:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-20 o 18:00, SnCu pisze:

    > Przecież dostałeś matole rzeczową odpowiedź ode mnie półtorej godziny po
    > zadaniu pytania.
    Zrozumcie że ten matoł NIE OCZEKUJE ODPOWIEDZI!!!
    Przestańcie go karmić.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 14. Data: 2017-07-21 13:34:17
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 20.07.2017 o 18:10, t-1 pisze:

    > No czego nie wie?
    > Już SnCu ci odpowiedział.
    > Chodzi o to aby móc kontrolować kierunek przepływu prądu między sieciami.

    No nie prądu, ale mocy czy energii. Zgodnie z prawami Kirhchoffa suma
    prądów w tych przewodach wynosi 0. co płynie w 1 stronę, to innym
    przewodem (przewodami) tyle samo z powrotem.

  • 15. Data: 2017-07-21 17:18:14
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Zrozumcie że ten matoł NIE OCZEKUJE ODPOWIEDZI!!!
    > Przestańcie go karmić.

    ale w czym problem? Wasze Europejskie Procedury [R] sobie z tym nie
    radzą czy co? ja też jestem atakowany przez jakiegoś świra i co można
    zrobić? najebał mi 40 pln opłat i co można niby teraz zrobić...