  • 21. Data: 2014-12-08 09:38:25
    Temat: Re: przygotowanie motocykla do sezonu
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > W dniu 2014-12-05 14:11, Kuczu pisze:
    >
    >> turecki dywan sie odgniata
    >
    > Przeciez dywan wisi na scianie.
    >
    > n.

    chyba u Ciebie !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 22. Data: 2014-12-08 09:59:57
    Od: Prawy <r...@g...com>

    jeszcze nurtujące pytanie doprecyzowane wokó samego zagadnienia depozytu motora, z
    pewnoscia dotyczy to wielu chociaz nie wiem czy tak wielu to dreczy jak mnie...

    otoz motor zimuje w kacie przy scianie ale czy to ze skapstwa czy potrzeby
    zaoszczedzeia miejsca motor stoi wheely na kole przy scianie,

    i teraz pytanie czy moze cos sie stac niedobrego poza obsunieciem i zawaliskiem po
    usunieciu klinującej tylne kolo ceglowki?

  • 23. Data: 2014-12-08 11:37:10
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 09:59:57 UTC+1 użytkownik Prawy napisał:

> [...]
    >
    > i teraz pytanie czy moze cos sie stac niedobrego poza obsunieciem i zawaliskiem po
    usunieciu klinującej tylne kolo ceglowki?

    Zależy z czego ściana, jak z cegły to spox, ale jak gazobeton to w sumie tak jakbyś
    już wrzucił moto do strzępiarki.

    KJ

  • 24. Data: 2014-12-08 12:19:17
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-08 09:38, Kuczu pisze:

    > chyba u Ciebie !

    A Ty masz zwiniety i schowany zeby nie wyblaknal ? ;)

    pozdr
    newrom
    --
    ,,Bundinn er bátlaus ma?ur"

  • 25. Data: 2014-12-08 13:20:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > A Ty masz zwiniety i schowany zeby nie wyblaknal ? ;)

    Ja mam na podlodze zeby sie opony w harleyu nie brudzily.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 26. Data: 2014-12-08 15:02:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kuczu wrote:

    > Ja mam na podlodze zeby sie opony w harleyu nie brudzily.

    pod harleja to tylko perski a nie bazarowy turecki

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 27. Data: 2014-12-08 17:40:09
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 08 Dec 2014 12:19:17 +0100 Roman Niewiarowski
    <n...@p...onet.pl> napisał:

    >A Ty masz zwiniety i schowany zeby nie wyblaknal ? ;)

    Dywanu się nie zwija i chowa, tylko się zakrywa folią żeby się nie
    zniszczył. Skoro pilota do TV można zafoliować to dywan też ;-)

  • 28. Data: 2014-12-09 07:57:33
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-08 13:20, Kuczu pisze:

    > Ja mam na podlodze zeby sie opony w harleyu nie brudzily.

    Mole Ci zjom chinskie oponki w tym amerykanskim madeinchina motorku! :P

    pozdr
    newrom i porządne stomile!
    --
    ,,Bundinn er bátlaus ma?ur"

  • 29. Data: 2014-12-09 08:24:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Mole Ci zjom chinskie oponki w tym amerykanskim madeinchina motorku! :P
    >
    > pozdr
    > newrom i porządne stomile!

    Opony mam koreuanskie !! I sam jestes madejchina

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C