  • 11. Data: 2014-11-23 12:18:58
    Temat: Re: przygotowanie motocykla do sezonu
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2014-11-21 15:43, Prawy pisze:
    > Przed zimą bak naszego motocykla powinien być pełny, aby skraplająca się na ścianie
    zbiornika para nie rozrzedziła benzyny

    To musiałaby być jakas specjalna woda, mieszająca się z benzyną.
    Ale co ja tam wiem...

    MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
    kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

  • 12. Data: 2014-11-23 12:21:37
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 23/11/14 12:18, MarcinJM wrote:
    > To musiałaby być jakas specjalna woda

    no i by musiała się dostawać spoza zbiornika. A w deszcz się nie dostaje...

    --
    Alf/red/

  • 13. Data: 2014-11-23 20:49:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-11-22, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    zbiornika para nie rozrzedziła benzyny"

    ścianie zbiornika para nie rozrzedziła benzyny

    > okurwa. A zarowki wykrecamy zeby nie matowialy im szkielka.

    Dobrze, ze nie kaza silnika zalewac po glowice olejem zeby skraplajaca sie
    para nie rozrzedzala oleju.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2014-11-23 22:18:32
    Od: ARQ <n...@f...everyone.com>

    W dniu 2014-11-21 o 15:43, Prawy pisze:
    > Przed zimą bak naszego motocykla powinien być pełny, aby skraplająca się na ścianie
    zbiornika para [...]

    Mózg się rozrzedza czytając tych internetowych specjalistów.
    Zastanawiam się co gorsze na wiosnę: owa para czy syfiasta, stara wacha
    z wytrącającym się chujwiczym.

    --
    ARQ
    transalp

    ---
    Avast.

  • 15. Data: 2014-11-24 11:30:45
    Od: MrG <g...@g...com>

    ARQ <n...@f...everyone.com> wrote:

    > Mózg się rozrzedza czytając tych internetowych specjalistów.
    > Zastanawiam się co gorsze na wiosnę: owa para czy syfiasta, stara wacha
    > z wytrącającym się chujwiczym.

    Bo powinieneś zatankować WiPołerNitroAltimejt, wtedy wiesz co sie
    wytrąci:-D

    --
    NC700XD

  • 16. Data: 2014-11-28 22:21:32
    Od: "Robert" <r...@t...pl>

    A ja przygotowywałem kase na nowy motocykl na nowy sezon.

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-11-21 o 14:39, Prawy pisze:
    > jak przygotować motocykl do sezonu?

    Masz ma myśli przygotowanie do jazdy czy przygotowanie do zimy? Jeśli to
    drugie to drzewiej robiłem to tak:

    -wypalałem całe paliwo z gaźników
    -w cylindrach wykręcałem świece i wlewałem kapkę oleju silnikowego.
    Wstawiałem stare zepsute świece NGK
    -pod opony podkładałem cienkie deski

    Włala.

    I ponieważ byłem gupi, smarowałem metalowe części karoserii motocykla
    czyms co sie nazywa "lager oil", myśląc że lager odnosi się do magazynu
    czyli zimowania motonga.

    --
    pozdrawiam
    Piotr