  • 11. Data: 2017-12-16 17:48:22
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: Ziggy <Z...@F...net>

    On 2017-12-16, fir wrote:

    > kolezanka nie musi gadac z przypadkowymi wiesnikami i tu ja akurat rozumiem
    > a patrzac na to jaka tu jest czesto robiona wiocha to jest powazne pytanie
    >czy warto tu sie udzielac zwlaszcza bedac dziefczyną (z mojego
    >towarzystwa koleznka jest tymczasem zadowolona co jest akurat zrozumiale)
    > [problemem tej grupy jest juz bylo mowione 100 razy,
    > - raczej ciut za wysoki poziom nieuprawnionej bezposredniosci
    > - masywna ilosc gadania najglupszych glupot, w tym popularny efekt knajackiego
    > czepiania sie przez tych ktorzy nie zrozumieli pytania ]

    Ale do tych wiesniakow Ty po pomoc przychodzisz :-)

  • 12. Data: 2017-12-16 17:48:55
    Od: J-23 <B...@p...fm>

    W dniu 16.12.2017 o 17:25, fir pisze:
> [...]
    > - masywna ilosc gadania najglupszych glupot, w tym popularny efekt knajackiego
    czepiania sie przez tych ktorzy nie zrozumieli pytania ]

    tu się zgadzam z Tobą lecz sam powiedziałeś w jednym z wątków że to ci
    nie przeszkadza. Czyżby jakaś dwubiegunowość :)?

    Pozdrawiam
    J-23

  • 13. Data: 2017-12-16 17:49:21
    Od: Ziggy <Z...@F...net>

    On 2017-12-16, s...@g...com wrote:

    > Btw: Czemu nie zadajesz pytania na pl.com.lang.c ?!?

    Moze go tutaj odeslano jak mnie z pl.com.lang.python ?

  • 14. Data: 2017-12-16 17:55:21
    Od: s...@g...com

    > kolezanka nie musi gadac z przypadkowymi wiesnikami i tu ja akurat rozumiem a
    patrzac na to jaka tu jest czesto robiona wiocha to jest powazne pytanie czy warto

    Wiesz, że nas obrażasz?!? Pomimo tego, że dostajesz dobre odpowiedzi, choć to
    lamerskie pytanie i NTG !!!

  • 15. Data: 2017-12-16 18:00:00
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 17:48:24 UTC+1 użytkownik Ziggy napisał:

    > Ale do tych wiesniakow Ty po pomoc przychodzisz :-)

    zrozum wiesniaku(choc widac ze przekracza to twoje zdolnosci intelektualne) ze nie
    przychodze "po pomoc" do wiesniakow, jesli ja z kims rozmawiam to raczej z nieca
    madrzejszymi uzytkownikami - wiesniacy sami sie wtryniaja - czego jestes idealnym
    przykladem

    wiesniacy jak ty to ogolna plaga

  • 16. Data: 2017-12-16 18:01:58
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 17:55:22 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    patrzac na to jaka tu jest czesto robiona wiocha to jest powazne pytanie czy warto

    > Wiesz, że nas obrażasz?!? Pomimo tego, że dostajesz dobre odpowiedzi, choć to
    lamerskie pytanie i NTG !!!

    nie wiem raczej si poczuj zwolniony z rozmawiania ze mna jestes w mojej ocenie kims
    zbyt drastycznie niedorozwinietym.. bez urazy ale tak to odbieram

  • 17. Data: 2017-12-16 18:18:46
    Od: s...@g...com

    > jestes w mojej ocenie kims zbyt drastycznie niedorozwinietym.. bez urazy ale tak to
    odbieram

    Postaram się to sobie zapamiętać. I pozdrów swoją koleżankę z prawej półkuli twojego
    mózgu...

  • 18. Data: 2017-12-16 18:34:29
    Od: Ziggy <Z...@F...net>

    On 2017-12-16, fir wrote:

> [...]
    madrzejszymi uzytkownikami - wiesniacy sami sie wtryniaja - czego jestes idealnym

    ha, leczyc idz Ego swoje masz problem z niskim poczuciem wartosci.

    _PLONK_

  • 19. Data: 2017-12-16 19:52:12
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 16 Dec 2017 06:32:06 -0800 (PST), fir
    > sam siedze glownie na xp

    imho powinno ruszyć qt4 ale nie qt5

  • 20. Data: 2017-12-16 20:09:00
    Od: s...@g...com

    > imho powinno ruszyć qt4 ale nie qt5

    Głownie z powodu "Chrome Engine"... a tym samym są to czyste fanaberie...