  • 21. Data: 2017-12-16 20:11:20
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 16 Dec 2017 08:55:21 -0800 (PST), s...@g...com wrote:
    > Wiesz, że nas obrażasz?!? Pomimo tego, że dostajesz dobre od=
    > powiedzi, choć to lamerskie pytanie i NTG !!!

    To was jest dwóch? ;)

    A bardziej serio: pytanie Fir-a było dobre, sensowne i na temat.
    Mógłby co prawda uściślić czy Qt używa z C++ czy jakoś inaczej.

    Primo, nie ma obowiązku czytania. Ba, jest nawet killfile. Nie lubisz
    Fira to nie czytaj!

    Secundo, nie ma obowiązku odpisywania. Zwłaszcza jeżeli nie ma się
    czegoś ciekawego do.

    Tertio, pytanie zadane przez Fira nie jest lamerskie. Ja np. mam Qt
    bo mi samo się z Anakondy zainstalowało. Ale - w odróżnieniu od
    Winapi i GDI - nie mam pojęcia na jakich Windows to nie pójdzie. Na
    95? A na 10 po kolejnym Creators czymstam?

    Pod tym względem Java jest niezła. Jest, to jest Swing. Nic do
    kombinowania. I zadziała nawet na komputerze koleżanki co ma Apple.
    Luzik.

  • 22. Data: 2017-12-16 20:14:07
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 16 Dec 2017 08:18:01 -0800 (PST), s...@g...com wrote:
    > Btw: Czemu nie zadajesz pytania na pl.com.lang.c ?!?

    A od kiedy Qt ma dowiązania do tuzina innych niż C++ języków
    programowania?

  • 23. Data: 2017-12-16 20:21:09
    Od: s...@g...com

    > A od kiedy Qt ma dowiązania do tuzina innych niż C++ języków
    > programowania?

    Pytanie było na temat C++. Z innych języków to jeszcze Pythona się używa do Qt, ale
    to rzadkie przypadki...

  • 24. Data: 2017-12-16 20:27:16
    Od: Ziggy <Z...@F...net>

    On 2017-12-16, s...@g...com wrote:

    > Pytanie było na temat C++. Z innych języków to jeszcze Pythona się używa do Qt, ale
    to rzadkie przypadki..

    Tak, Python rowniez.

  • 25. Data: 2017-12-16 23:09:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/16/2017 5:46 PM, fir wrote:
    > zadajesz dobre inteligenten pytanie

    Nie, nie zadajesz.

    > usenet/fora sa po to by trzymac sie scisle tematu technicznego i odpowiadac na
    pytania

    Nie.

  • 26. Data: 2017-12-17 08:59:31
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "J-23" <B...@p...fm> napisał:

    > Czyżby jakaś dwubiegunowość :)?

    Jaka tak dwubiegunowosc ? ;)
    (s)fir jest tak zwyczajnie/pospolicie - jednobiegunowo i totalnie - pie...ty

    AK

  • 27. Data: 2017-12-17 09:02:39
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "Ziggy" <Z...@F...net> napisał:

    > Moze go tutaj odeslano jak mnie z pl.com.lang.python ?

    Bez sensu 1: ze Cie odeslano 2: ze sie zastosowales

    PS: ...a fir ? Fir ma tu po prostu "misję". Jak każdy/kolejny Napoleon...

    AK

  • 28. Data: 2017-12-17 09:04:56
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

    > imho powinno ruszyć qt4 ale nie qt5

    Dobrze prawisz, tyle ze dla (s)fira to zbyt gleboka wiedza...

    AK

  • 29. Data: 2017-12-17 09:06:58
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik <s...@g...com> napisał:

    > Głownie z powodu "Chrome Engine"... a tym samym są to czyste fanaberie...

    Ze co ? Ze qt4 nie zadziala na xp ?
    Fakt ze wiele lat temu, ale mnie jednak dzialalo (dokladnej wersji nie pomnę
    niestety).

    AK

  • 30. Data: 2017-12-17 09:18:15
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

    > Tertio, pytanie zadane przez Fira nie jest lamerskie.

    Jest ! Bo jest na poziomie pantofelka.
    Nie chce mu sie d..py ruszyc, aby _cokolwiek_ przeczytac/sprawdzic/wyprobowac.
    Zamiast tego zalewa grupe swoja wydumana "wiedzia", a tak naprawde to tylko jego
    wlasna urojona pseudo-rzeczywistosc.
    (Przykladem pierwszym z brzegu to chocby jego ostatnie arbitralne twierdzenie ze
    extern funkcja(...); w kodzie zapewnia dolinkowanie funkcji do exe/dll, czy inne
    takie
    wytwory chorego umyslu).

    W dodatku nie stosuje sie do najprostrzych zasad (chocby brak wycinania cytowania).
    Ot taki zwykly palant co wejdzie Ci do domu i od razu narobi na dywan, a gdy mu
    zwrocisz
    uwage to narobi jeszcze bardziej.

    PS: slowem (s)fir to kawal gnojka, tchorza, nieuka i chama i tak go nalezy traktowac
    (co niniejszym czynię).

    AK