  • 1. Data: 2016-06-25 16:03:00
    Temat: radeon 6450 512MB ddr3 nie wyswietla 1680
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    Windows 10
    Gigabyte f2a68hm-s1
    athlon X4 845

    Karta Radeon HD 6450 DDR3 512MB nie chce wyswietlac trybu 1680x1050. Sterowniki
    sciagniete z AMD pod windows10.

    Co prawda tryb 1680x1050 jest na liście ale z dziwnym odświeżaniem 25, 30 Hz.

    Jego wlaczenie powoduje straszne migotanie i rozdfzielczosc znacznie mniejsza niz
    natywna.

    Czyżby ta niezła nawet karta (jak dla mnie) nie obsługiwala tego trybu??

  • 2. Data: 2016-06-25 17:27:12
    Temat: Re: radeon 6450 512MB ddr3 nie wyswietla 1680
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 25 Jun 2016 07:03:00 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość
    <2...@g...c
    om>
    od Em Gie <m...@g...com> :
    >Windows 10

    A co mówią inne systemy?
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 3. Data: 2016-06-25 19:43:48
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    > A co mówią inne systemy?

    ciężko powiedzieć ponieważ do zupełnie nowego komputera wsadziłem ta kartę, gdy juz
    windows10 byl zainstalowany na poprzednim, słabszym kompie z zintegrowana karta.

    Czy to jest tak slaby sprzet, czy tez wuiny nalezy doszukiwac sie w kompatytbilnosci
    sterownikow??

  • 4. Data: 2016-06-27 01:25:53
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-25 o 16:03, Em Gie pisze:
> [...]
    natywna.

    > Czyżby ta niezła nawet karta (jak dla mnie) nie obsługiwala tego trybu??

    Zainstaluj jeszcze sterownik do monitora (.inf), żeby była taka
    rozdzielczośc jakiej wymaga monitor.

    --
    animka

  • 5. Data: 2016-06-27 10:56:46
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-06-25 o 19:43, Em Gie pisze:

> [...]
    > kompie z zintegrowana karta.
    >
    > Czy to jest tak slaby sprzet, czy tez wuiny nalezy doszukiwac sie w

    Ja stawiam na problem softwerowy.Ale jaki to już nie zgadnę.
    Na twoim miejscu na początek zainstalowałbym inne sterowniki.

  • 6. Data: 2016-06-27 15:01:20
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    > Ja stawiam na problem softwerowy.Ale jaki to już nie zgadnę.
    > Na twoim miejscu na początek zainstalowałbym inne sterowniki.

    zainstalowal;em sterowniki beta i jakos zaczelo chodzic