  • 11. Data: 2014-07-20 20:55:40
    Temat: Re: rajd przez molo w Sopocie - syn kogoś znanego?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Sunday, July 20, 2014, 8:40:05 PM, you wrote:

    > Przychodza mi do glowy rozne, ale nie slyszalem innych plotek o tym gosciu.
    > Wiesz cos, czy tylko tak sobie sie czepiasz? :)

    Wiem o przeniesieniu sprawy z Warszawy do Płocka. Ponoć z powodu
    powiązań rodzinnych.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2014-07-20 21:22:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 20:55:40 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Wiem o przeniesieniu sprawy z Warszawy do Płocka. Ponoć z powodu
    > powiązań rodzinnych.

    A, no to ja o przeniesieniu nie wiedzialem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2014-07-20 21:28:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Sunday, July 20, 2014, 9:22:37 PM, you wrote:

    > A, no to ja o przeniesieniu nie wiedzialem.

    https://www.google.com/search?q=sprawa+roberta+n.+pr
    zeniesiona+do+P%C5%82ocka

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2014-07-20 22:27:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 20 Jul 2014 20:20:20 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >Swoją drogą ciekawe co tam w Płocku słychać w tej sprawie.

    W dniu "katastrofy" B777 coś na pasku w TVP Info było. OIDP to chyba
    wrócili do sprawy z początku roku, co to prokuratura w Kielcach
    umorzyła.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2014-07-20 23:47:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > srał pierdział, tvp info zeszlo ponizej poziomu faktu.
    w te szczegóły nie wnikam. nie oglądam telewizji, a tvpinfo widziałem
    przez przypadek. Stwierdzam jednak że prowadzący nie miał zamiaru
    wyjawiać imienia i nazwiska sprawcy, a gość w studio który to zrobił,
    wprowadził niemałe zamieszanie.
    No może i nawet małe, ale fakt pozostaje
    ToMasz

  • 16. Data: 2014-07-21 01:19:43
    Od: K <...@...c>

    W dniu 20-07-2014 23:47, ToMasz pisze:

> [...]
    > wprowadził niemałe zamieszanie.
    > No może i nawet małe, ale fakt pozostaje

    ale jaki fakt, bo tej informacji oprocz w usenecie nigdzie nie ma. nie
    ma jej nawet w tvp.info.

  • 17. Data: 2014-07-21 09:09:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 21 Jul 2014 01:19:43 +0200, K <...@...c> wrote:

    >ale jaki fakt, bo tej informacji oprocz w usenecie nigdzie nie ma. nie
    >ma jej nawet w tvp.info.

    Dzisiaj w tvp.info konkluzja byla taka ze ofiary mialy prawo przebywac
    tam gdzie przebywaly, wiec karane nie beda

    A.L.

  • 18. Data: 2014-07-21 21:10:24
    Od: K <...@...c>

    W dniu 21-07-2014 09:09, A.L. pisze:

    > Dzisiaj w tvp.info konkluzja byla taka ze ofiary mialy prawo przebywac
    > tam gdzie przebywaly, wiec karane nie beda
    >
    > A.L.

    "Jak dowiedzieliśmy się, jedna ze znajomych Michała L. twierdzi, że brał
    on regularnie narkotyki. Policja i prokuratura nie potwierdzają jednak
    tej informacji. Podobnie zresztą, jak krążącej plotki o tym, że 32-latek
    wjechał na deptak i molo, gdyż wcześniej założył się, że tego dokona.
    Służby dementują też informację, wedle której mężczyzna ma być synem
    sędzi z Wejherowa."

    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Areszt-za-potrac
    enie-ponad-20-osob-na-Monciaku-Czy-tragedii-mozna-by
    lo-zapobiec-n81739.html

  • 19. Data: 2014-07-22 12:38:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    "Usłyszał zarzut umyślnego spowodowania katastrofy w ruchu lądowym." - do 10 lat

    Ciekawe dlaczego nie usiłowania zabójstwa?
    Przecież są świadkowie, którzy zeznają, że celował w ludzi.
    Co z tego, że samochodem, a nie np. tasakiem?

    JW

  • 20. Data: 2014-07-22 13:13:37
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 22.07.2014 o 12:38 Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    pisze:

    > "Usłyszał zarzut umyślnego spowodowania katastrofy w ruchu lądowym." -
    > do 10 lat

    Podobno jakby się okazało, że był pod wpływem narkotyków to grozi mu do 15
    lat. Czyli jeśli to robił pod wpływem to należy się większa kara a jeśli
    rozjeżdżał ludzi z pełną świadomością to mniejsza - kto wymyślał takie
    prawo?

    --
    SW3
    ----