  • 21. Data: 2018-08-23 20:33:08
    Temat: Re: rekordowa Tesla
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/19/2018 7:38 PM, Marek S wrote:
    > Zaciekawiło mnie wyliczenie śladu węglowego dla Tesli. Kiedyś gdzieś
    > wyczytałem, że wyprodukowanie zestawu akumulatorów do jakiegoś elektryka
    > to 27 ton CO2 do atmosfery (o koszcie węglowym utylizacji nie
    > wspomniano). Tymczasem w artykule taki drobiazg pominięto.

    Jak opisują silniki spalinowe to ten drobiazg jak koszt produkcji
    silnika w CO2 też się pomija :D

  • 22. Data: 2018-08-23 20:50:31
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-23 o 01:15, (Tom N) pisze:
    > kk w

    > W haku, kmiocie...

    Ty do mnie piszesz z chlewika?

  • 23. Data: 2018-08-23 22:44:01
    Od: <6...@4...224401.invalid> (Tom N)

    kk w

    > Ty do mnie piszesz

    Piszę do kmiota.

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2018-08-24 09:12:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 23 Aug 2018 20:33:08 +0200, Sebastian Biały

    > Jak opisują silniki spalinowe to ten drobiazg jak koszt produkcji
    > silnika w CO2 też się pomija :D

    Pomija się też koszt produkcji i utylizacji olejów które ten silnik
    przerabia w ciągu eksploatacji (ile się tego wylewa na drogi to już w
    ogóle). A jak olej w silniku, to i w skrzyni biegów bez której ten silnik
    się nie obejdzie. Borygo też pomijają. Dużo pomijają. W końcu lobby
    paliwowe ma co tracić.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2018-08-24 14:43:27
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-23 o 22:44, (Tom N) pisze:
    > kk w

    > Piszę do kmiota.

    Z chlewa?