    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 21 Mar 2017 10:08:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: roguelike thread
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 marca 2017 23:36:38 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> [...]
    wygodnie (obecnie pod klawiszami p i d)

    grafice ale i w inpucie.. grafa i input itd moze byc prosta ale musi byc 'plynna'
    dlatego zalezy mi na tej ergonomii - jakby ktos odpalil i ocenil czy podnoszenie i
    upuszczanie przedmiotow ttaj da sie jeszcze bardziej 'uergonomicznic' mogloby to byc
    pomocne

    > troche nowsza wersja (zrobilem blinka pod b ktory nawet fajnie wyglada)
    >
    > minddetonator.htw.pl/platform11.zip

    zaczalem rysowac wieksza mape

    minddetonator.htw.pl/platform12.zip

    i nawet nie jestem pewien czy nie przesadzam,
    (z kilku wzgledow, moze to nie byc dobry wybor bo wiele
    mniejszych map moglabbyc lepsze niz jedna duza tak ze
    rysowanie tego moze byc strata czasu)

    mapa jako nieskompresowana bitmapa zajmuje 12 MB i
    powoduje to ze u mnie na kompie wczytuje sie 0.95
    sekundy - na sekunde freezujac apke na starcie,
    zeby to lepiej wygladalo albo musialbym robic jakas wlasna kompresje (zip pakuje te
    12 MB do okolo 80 kb,
    rar do 60 kb) albo asynchroniczne czytanie w tle
    podczas ekranu wyboru.. ale na razie nie chce mi sie robic ani tego ani tego

    znowu sie zmachalem, trzebbedzie pomyslec co tam dalej
    zaimplementowac bo lekko ide sie konczą..yaaawn