  • 51. Data: 2018-09-10 18:56:44
    Temat: Re: sciemniacz LED
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > Pan Paweł Pawłowicz napisał:
    >
    >>>>> Ale ja nie chcę RGB jak w teatrze!
    >>>>
    >>>> A takie:
    >>>> https://www.zapals.com/xiaomi-philips-led-ceiling-li
    ght-33w-2700-5700k-dimming-app-control.html

    > A w tej droższej lampie podają?

    Tak.

    > Jeszcze jednej rzeczy nie podają -- czy to aby nie jest jakiś
    > kiepski PWM? Mam nadzieję, że nie, bo zrobienie za jednym
    > zamachem sterowanej przetwornicy powinno być nawet tańsze.

    Efektu stroboskopowego nie ma.

    P.P.

  • 52. Data: 2018-09-19 16:12:43
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    > Zaczynają błyskać. W rytmie tak mniej więcej raz na sekundę.

    Widziałem żarówkę LEDową, która (przy prawidłowym zasilaniu) błyskała
    bardzo szybko (4-5 Hz). Nie wiem co jej było, została wymieniona, ale to
    w sumie ciekawe, co jej było... pasowałoby do zwiększonej rezystancji
    szeregowej / zwiększonej impedancji kondensatora na wejściu (czyli jego
    uszkodzenia).