  • 11. Data: 2010-06-02 14:32:15
    Temat: Re: skradziono tablicę rejestracyjną - co robić?
    Od: "fotd" <f...@d...xx.stop.spam.pl>

    Użytkownik "Tatanka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:0ee40f40-f4eb-4519-9e8b-25096aa06dff@f1
    3g2000vbm.googlegroups.com...

> [...]
    > sam zauwazyles jest bezpieczniejsze - musisz nakleic takze nowa
    > nalepke i zerwac stara. I z tym zerwaniem jest klopot, bo to
    > cholerstwo sie trzyma jak przymurowane - moja rada, sprawdzona - jedz
    > ze stara nalepka (jakos tam przemkniesz przez miasto) a nowa w
    > kieszeni na porządną myjnię reczną, za 5 zl i w 3 minuty koleś mi to
    > usunął specjalnym nożem do nalepek właśnie (giętkim i cieniutkim, jak
    > żyletka) i rozpuszczalnikiem jakimś silnym - uwaga na deske
    > rozdzielczą. Następnie 5 minut czekania - wyschnie, naklejasz nową z

    Dziękuję bardzo za tak obszerną informację. Zdecydowałem, że jednak wystąpię
    o wtórnik i tak już uczyniłem, bowiem strasznie dużo zachodu ze zmianą
    numerów. Niestety, mam jeszcze kredyt na samochód,a kartę pojazdu -
    niezbędną dla uzyskania nowych tablic rejestracyjnych - zdeponowaną w banku.
    Za wypożyczenie na 30 dni każą sobie płacić ~50zł + czas oczekiwania wynosi
    kilka dni. Ponadto, jak pomyślałem o aktualizowaniu dokumentów
    ubezpieczeniowych , itp. ,zrezygnowałem z tej opcji, choć nadal uważam ją za
    najbezpieczniejsze rozwiązanie. Ponadto sami policjanci przekonywali mnie,
    że wystarczy wtórnik. W wydziale komunikacji UM w Katowicach wszystko
    załatwiłem bardzo szybko,a nową tablicę otrzymam juz w najbliższy wtorek, co
    uważam za niezły wynik. zważywszy, że w międzyczasie przypada święto. Miła
    pani, która przyjmowała wniosek, poinformowała mnie, że w ciągu ostatniego
    tygodnia wydano ~100 wtórników tablic... :)

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-06-02 23:50:09
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 12:35:12 +0200, P.H. napisał(a):
    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    > dokładnie :)

    No cóż - kajam się. Widać policjant któremu się spowiadałem albo był w
    błędzie, albo chciał mi wyświadczyć przysługę bym nie ryzykował potencjalnie
    "lewymi" numerami...

    Dzięki wszystkim za uświadomenie - mam nadzieję, że mi się to nie przyda. :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944