  • 11. Data: 2010-01-19 20:29:58
    Temat: Re: sprawdzone opaski zaciskowe
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:hj1rfa$c8a$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > albo numer z kablem koncentrycznym...
    >
    > zarobiłem go latem ładnie na końcówkę F... niedwno straciłem przejście,
    > zaglądam, a w kablu koncentrycznym środek teflonowy ochraniający żyłę
    > środkową jakby schował się do środka i zostały tylko gołe kable środkowy i
    > oplot...
    >
    > nie wiem czy ja kupiłem jakiś marny kabel, czy to normalne zjawisko i po
    > prostu źle zarobiłem wtyk F?

    To nie normalne zjawisko jak podczas pracy środek chowa się w skórce.

    marny kabelek

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2010-01-19 20:39:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Jan 2010 19:04:01 +0000 (UTC), Verox wrote:
> [...]
    lowe_200_mm_x4_8mm_opak_100szt.html

    >Ja to wychodze z założenia, że ktoś kiedyś przetnie Tą Najważniejszą Trytytke
    >i świat sie zawali.
    >Lepszego patentu (no może poza klejem silikonowym na gorąco) ludzkość nie zna
    >;-)

    Zna, ale nie u nas.
    Duck/Duct tape, czyli tasma do wszystkiego.

    J.

  • 13. Data: 2010-01-19 20:47:17
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 19 Jan 2010 21:39:58 +0100, J.F napisał:
    lowe_200_mm_x4_8mm_opak_100szt.html

    > Zna, ale nie u nas.
    > Duck/Duct tape, czyli tasma do wszystkiego.

    Ta do krępowania ludzi :) ?
    Widziałem jak Pogromcy Mitów zrobili z tego łódke :-)

    (no co leżałem chory na grype ;-) )

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 14. Data: 2010-01-20 08:20:53
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jan 19, 9:39 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zna, ale nie u nas.
    > Duck/Duct tape, czyli tasma do wszystkiego.

    Przebijam i wychodzę:
    Gaffer tape.

    Marek