  • 21. Data: 2017-01-14 18:16:21
    Temat: Re: [OT] sukces w zjednoczeniu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-14 15:24, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > ja niestety nie poznałem i sukcesu nie odniosłem...

    Nie odniosłeś ich z innych względów. Byc może nigdy nie pojmiesz z
    jakich, co jest częścią tej choroby.

    > teraz tak dla własnej przyjemności zbieram je sobie i zamierzam spisać
    > na mojej stronie o wyzwolonej europie...

    Nikt tego nie czyta poza, być może, studentami studiów medycznych.

    > EOT, Nikt nie chce gadać o programowaniu to nie, do następnego razu...

    Nie *rozmawiasz* o programowaniu. Praktycznie nigdy. Skupiasz się na
    pluciu na wszystko na około, własnych urojeniach i wylewaniu żalów i
    wygłaszaniu manifestów. Ale sam sobie gotujesz taki los. Rozmowa to coś
    zupełnie innego.

  • 22. Data: 2017-01-15 14:44:51
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    amen!

    a ciekawi mnie jeszcze zdanie europejczyków na temat włączenia portalu
    elektroda.pl do procesu nauczania młodych liderów popis/eu... Ktoś ma tu
    jakieś zdanie?

  • 23. Data: 2017-01-15 15:33:08
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 14:44:56 UTC+1 użytkownik w systemie siła 'PO/EU
    napisał:
    > amen!
    >
    > a ciekawi mnie jeszcze zdanie europejczyków na temat włączenia portalu
    > elektroda.pl do procesu nauczania młodych liderów popis/eu... Ktoś ma tu
    > jakieś zdanie?

    byc moze zalapalem o co ci moze chodzic.. jesli np liderami popisu nazywasz tych
    ktorzy nazwujmy to jechali na
    'wysokopoziomowej propagandzie' a nie peowcami bardziej lowlewelowych koderów to by
    moze mialo jakis sens ... wiele dysput sie kiedys toczylo na ten temat dzis jzu
    troche o tym zapomnialem.. dzis raczej widze to tak ze jedna warstwa nie przeczy
    drugiej i obie sa potrzebne bo low-lewel pozwala pracowac nad jakoscia a ta
    high-lewel nad produkcją.. (jesli sam mam cos 'produkowac' to faktycznie nie zawsze
    moge siedziec i dlubac na samym dole i ty samym troche moge pisac nie jak koder tylko
    jak manager (samego siebie) - ta produkcja czy manegement to ciezka i nieprzyjemna
    robota charakteryzujaca sie pewnego znanego
    rodzaju jakby glupotą (bo nie jawi mi sie to ciagle jako
    cos zbyt scislego tylko parcie na efekty i na kase) )
    co do elektrody to nie mam pojecia

  • 24. Data: 2017-01-15 15:39:40
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    Nikt mnie nie rozumie...

    próbuję udowodnić, że jednym dają a innym nie dają!!!
    szukam na to dowodów... dlatego skierowałem się "ku europie"...

  • 25. Data: 2017-01-19 21:58:53
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 15:39:44 UTC+1 użytkownik w systemie siła 'PO/EU
    napisał:
    > Nikt mnie nie rozumie...
    >
    > próbuję udowodnić, że jednym dają a innym nie dają!!!
    > szukam na to dowodów... dlatego skierowałem się "ku europie"...

    no nie wiem..
    a co do tego winapi, moze powiedz co ci sprawia trudnosc a moze cie naucze paru
    prostych rzeczy (zalezy od nastroju)

    nie umiesz zrobic np okna? czy masz problem z czyms
    trudniejszym?

  • 26. Data: 2017-01-20 17:15:39
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > nie umiesz zrobic np okna? czy masz problem z czyms
    > trudniejszym?

    musisz wiedzieć, że jestem elektronikiem z wykształcenia,
    nie jestem w żadnym stopniu informatykiem...

    z tego co patrzyłem to w msdn-ie są jakieś same idiotyzmy z C++ (rzadko)
    i C# (często)...

    a ja chciałbym nauczyć się zwykłego windowsowego C...

    ponieważ nie ma tego w msdnie, skierowałem się ku Visual Studio
    licząc, że można w nim wyklikać szablon aplikacji, licząc, że później
    jakoś da się to wypełnić zwykłym kodem w C...

    aby to osiągnąć dogadałem się z jednym Kolegą, który ma spróbować
    napisać mi mały tutorial na moją stronkę - dla elektroników... problem w
    tym, że ten Kolega też ma ciągotki do C++ i C#

    ot taki mam problem - aktualnie stoję w miejscu

    P.S.
    a co to jest ten rozstrzelony mindset?

  • 27. Data: 2017-01-21 22:44:06
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 17:15:42 UTC+1 użytkownik niepełnosprawny
    intelektualnie 'POPIS/EU napisał:

> [...]
    > tym, że ten Kolega też ma ciągotki do C++ i C#
    >
    > ot taki mam problem - aktualnie stoję w miejscu

    z tego co piszesz wydaje sie ze myslisz o wielu roznych sprawach naraz.. jako
    programista (przynajmniej ja tak
    mam) raczej musisz zawezic pole swoich zainteresowan do
    tego co aktualnie robisz bo inaczej zabraknie ci po prostu
    energii - nie mozesz jak szaleniec myslec o tysiacu spraw
    naraz -- a wydaje mi sie ze tak jest u ciebie i to nazywam
    rozstrzelonym mindsetem

    czyli co nie umiesz zrobic okna w winapi? (to jest robota na ok 5 minut (jesli ktos
    wie jak to zrobic, jak nie to trzeba przeczytac kilka stron tutoriala)

    moglbym cie tego nauczyc tylko pytanie co dalej - bo nie wiem czy warto - co
    konkretnie chcialbys zrobic dalej?

  • 28. Data: 2017-01-23 17:55:39
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dzięki, odezwę sie za trochę
    bo faktycznie - rozstrzelony mindset

  • 29. Data: 2017-01-28 18:46:15
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Jan 2017 17:15:39 +0100, niepełnosprawny intelektualnie
    'POPIS/EU<N...@g...pl> wrote:
    > a ja chciałbym nauczyć się zwykłego windowsowego C...

    Da się. Ale to nieopłacalne.

    Poszukaj starszych wydań Petzolda "Programming Windows".

    Nieopłacalne, bo obecnie MS wstydzi się że kiedyś tak trzeba było. I
    robi wiele aby utrudnić pisanie w C bez plusów.

  • 30. Data: 2017-01-28 20:33:42
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no dzięki, w sumie to chyba raczej trzeba w C++ pisać,
    problem w tym, że już nawet opisów do C++ nie ma...

    próbowałem interesować się GDI na stronach MSDN, nic kompletnie nie ma...

    i tak jest ze wszystkim - jak dla mnie to masakra...

    P.S.
    moje forum: http://usbdp.org/forum/
    możecie mi powiedzieć jak przyciągnąć piszących?