  • 31. Data: 2017-01-28 20:44:25
    Temat: Re: [OT] sukces w zjednoczeniu
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    > próbowałem interesować się GDI na stronach MSDN, nic kompletnie nie ma...

    GUI oczywiście

  • 32. Data: 2017-01-28 20:46:25
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    najbardziej to mnie irytują takie potrójne wskaźniki na adres...

    nie wiem, co za kompletni europejscy debile to wymyślili...

    chyba musieli obradować z rok, żeby dojść do takich słusznych wniosków...

  • 33. Data: 2017-01-29 08:35:57
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 28 Jan 2017 20:33:42 +0100, w systemie siła
    'PO/EU<N...@g...pl> wrote:
    > próbowałem interesować się GDI na stronach MSDN, nic kompletnie nie
    ma...

    Jest wszystko. Tylko trzeba umieć znaleźć.

    https://msdn.microsoft.com/pl-pl/library/windows/des
    ktop/dd183362(v=vs.
    85).aspx

    C++ średnio polecam: kobyły takie jak OWL i MFC są zupełnie
    przestarzałe i nie warto tego się uczyć. MS regularnie olewa C/C++,
    za to lansuje C#.