  • 21. Data: 2015-08-17 13:15:57
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150816 - 2
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:55d1ae0b$0$8389$65785112@news.neostrada.pl...

    > Widziałeś jak polujący kot bawi się z myszą? Mieszanka okrucieństwa,
    > sadyzmu i rozrywki :-)

    A wygląda to tak...
    https://www.youtube.com/watch?v=yiw_ezYGlZs
    https://www.youtube.com/watch?v=3b9rZm0MB-g :/
    https://www.youtube.com/watch?v=Ih5IuGoe2RY
    I bonusik, bo bez myszki:
    https://www.youtube.com/watch?v=X-ozqtEEtVk aport piesek!
    https://www.youtube.com/watch?v=qI6i6W0_rZc hau hau ha...qrva, miau, miau,
    miau!

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205

  • 22. Data: 2015-08-17 14:13:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciek napisał:

    > Najlepiej bawią się jednak wszyscy inni i wyciągają go z KF pozostałym,
    > biernym czytelnikom. Zignorowaliby, to by padł. Inaczej niż zabawą nie
    > potrafię wytłumaczyć podtrzymywania takich wątków.

    Ja tak patrzę i widzę, że niektórzy wciąż starają się odpowiadać mu na
    poważnie. I to mnie dziwi. Podtrzymywanie, owszem, może być zabawne.
    Ale żeby samemu rozpoczynać?!

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2015-08-17 15:06:15
    Temat: Re: [OT] sukces zjednoczenia 20150816 - 2
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Nigdy nie miałem, ale pasuje jak ulał do wielkich osiągnięć polskiej
    > elektroniki. Mialem za to UM-20x (nie pamiętam), znakomity do pomiarów
    > jest-nie ma (dokładnośc około 0%).

    Drabinka oporników z odrzutu, branych pierwszy-lepszy i sru, mierzydło na
    półkę (sklepową)?
    To już mój ruski automat, sam przełącza zakresy, tak śmiesznie klikając
    chyba kontaktronami, chyba lepszy...? Ale to jakiś profesjonał.
    Pamiętam trochę, jak ktoś zrobił wielkie oczy... byłem na jakimś spotkaniu i
    miałem ten miernik ze sobą. Coś pomierzył swoim mierzydłem, dośc dobrej
    klasy, wyszło, powiedzmy, 13.64v. To ja biorę swój i mierzę i wyszło...
    13.64v! Ale miałem któreś Lavo, albo 2, albo 3, nie pamiętam, coś tej klasy
    zresztą.

    > Wszyscy mieli wtedy wszystko poskładane z okolicznych krajów. Gospodarka
    > była nie tylko centralnie planowana ale i tak konstuowana aby żaden kraj
    > nie był samowystarczalny. Do Juniora były bodajże węgierskie stacje dysków
    > i bulgarskie dyskietki i enerdowski procek. Odre rozbierałem tymi łapami i
    > na bank pamiętam cyrylice na kilku elementach.

    A nawet chyba u Ruskich były omponenty zagramaniczne, no, bo skoro myśmy om
    pchali swoje towary, to oni w zamian brali od nas węgiel, czy jakoś tak.
    Wiem też, że ponoć było swego czasu tak, że na wielu produktach, do ceny
    towaru doliczone było coś w stylu "+20 groszy na NFOZ", tak u nich coś w
    tylu "+20 kopiejek na pomoc bratnim krajom", czy może nawet "...Polsce", nie
    pamietam, dawno temu to zasłyszałem.

    > Bycie prorokiem jest czasem mimowolne. A jak sie okaże że jednak gdzieś

    Jak się zaczęły hece z Biurem Numerów (przenosiny do Ciechanowa, zmiana
    numeru, coś jeszcze), to wieszczyłem "zobaczycie, podrożeje". Ile teraz, a
    ile kiedyś, płaciło się za połączenie z BN? :) Kilka innych rzeczy też - w
    końcu w pracy widywałem pewne rzeczy i wystarczyło przemyśleć to, poskładać
    do kupy i już.

    > będe miał rację? Ziobro juz pewno chowa kilka pozwów in blanco. Nie, nie
    > ma co ryzykować.

    Ja ci tak powiem, że łuni som za bardzo zapatrzeni w dopieprzanie jedni
    drugim, za bardzo się na tym koncentrują, by każdego ganiać za poglądy.

    > Pewno niewielu jest na tej grupie. Posiadanie takiego hobby skutecznie
    > utrudnia rozumienie rzeczywistości politycznej. Za duzo logiki zawsze było
    > przekleństwem.

    No, to prawda. To już wolałem z kolegą z pracy, o niemal przeciwnym
    spojrzeniu politycznym, usiąść przy wódce i pogadać o zacinającej się
    kolejce na Biurze Numerów...
    Dlateo swą logikę wolę skierować w rozkminienie, czy dany stopień
    wzmacniacza ma właściwie ustawiony punkt pracy, jaki zastosować gasik na
    zestyki przekaźnika, niż rozkminiać, czy peło pisdowi, czy pis pełowi.
    Ewentualnie zwierzęta, jak z nimi postępować, aby ich nie skrzywdzić, a
    osiągnąć zamierzony efekt w ich zachowaniu, w kontakcie z nimi. Podstawowe
    kryteria są dwa, absolutnie 1) nie wolno bić, ani 2) nie wolno krzyczeć, ani
    trochę nawet, ktoś, kto to zrobi, przegrywa. Bez tych 2 rzeczy oduczyłem
    swego jamnika ganiania kotów. Bo jakoś ze zwierzakami lepiej się dogaduję,
    niż z ludźmi, niektórzy byli oczy w 5 zyla zdziwieni, że głaskam ich psa, a
    on mnie nie gryzie. Sympatyczne to bardzo, gdy lutuje się np. końcówkę mocy
    w radiu, a obok siedzi pies, którego co chwilę mogę pogłaskać :)) Albo dać
    małe ciasteczko :)

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205

  • 24. Data: 2015-08-17 15:10:36
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Może mu chodzi o Karola Płochockiego?

    Huizyt?

    Ajnał, ajnał, ajnał:))

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205

  • 25. Data: 2015-08-17 15:28:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

> [...]
    > na NFOZ", tak u nich coś w tylu "+20 kopiejek na pomoc bratnim krajom",
    > czy może nawet "...Polsce", nie pamietam, dawno temu to zasłyszałem.

    Odra była jednak na bazie brytyjskiego ICL-a. Jeśli w środku trafił
    się element opisany cyrylicą, nie znaczy to, że była tam radziecka myśl
    techniczna. Zresztą miałem kiedyś praktyki robotniecze w warszawskim
    Omigu. Robili tam oporniki, również z napisem "MŁT" cyrylicą.

    Ktoś, kto zajmował się recyklingiem sprzętu mainframe, mówił mi, że
    z cenami Odry jest jak z winem. Im starsza, tym droższa. Na podstawie
    rocznika dokładnie określano wartość. Zależało to od ilości złota --
    najpierw było go dużo, z czasem grubości warstw malały. Te najstarsze
    miały bodaj kilka kilo, później najwyżej kilkadziesiąt deka. Złoto
    niewątpliwie radzieckie.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2015-08-17 16:06:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    ACMM-033 napisało:
> [...]

    A teraz spojrzmy na Airbusa :-)

    Z tym, ze z Odra moglo byc troche inaczej - poniewaz ona nie byla w
    Jednolitym Systemie, to o podzespoly do niej spodziewam sie, ze w RWPG
    bylo trudniej.
    Przekonaj tu Bulgarow, ze maja zmodyfikowac swoje stacje dyskow, aby
    pasowaly do Odry.

    Wiesc gminna niesie, ze Elwro opracowalo Odre samodzielnie od nowa, na
    podstawie dokumentacji ICL.
    Czy ta dokumentacja to byly schematy, czy tylko opis funkcjonalny, to
    juz wiesc gminna nie precyzuje.
    W kazdym badz razie wietrze pewne problemy w dobieraniu elementow z
    krajow RWPG.
    Elementow - tzn dyskow, napedow tasm, drukarek.

    >Odra była jednak na bazie brytyjskiego ICL-a. Jeśli w środku trafił

    A pozniejszy RIAD na bazie IBM.

    >się element opisany cyrylicą, nie znaczy to, że była tam radziecka
    >myśl
    >techniczna.

    Zgadza sie, co najwyzej podroba, albo jak piszesz - cyrylica oporniki
    z Omigu.
    Odra, przynajmniej ktoras pozniejsza, to juz z TTL.
    A ZSRR i TTL ... no nie, musieli miec, ale chyba jakos malo popularne
    w PL.

> [...]
    >najpierw było go dużo, z czasem grubości warstw malały. Te najstarsze
    >miały bodaj kilka kilo, później najwyżej kilkadziesiąt deka. Złoto

    Ja tam pamietam oferty cos "$5 za zlacze" i sie tak zastanawiam, czy
    tego zlota rzeczywiscie tyle tam bylo, czy to jakas pralnia pieniedzy
    ... no bo jak duze musialoby to zlacze byc ?

    J.

  • 27. Data: 2015-08-17 18:12:31
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    widziałeś mario moją inicjatywę, chciałbym, żeby starczyło ci kohones i
    żebyś dopisał się sam do mojej listy... czy może schowasz się w dupie
    tuska i gronkiewicz waltz?

  • 28. Data: 2015-08-17 18:15:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no same świry jak wiadć...

    jakby Ktoś z PiSu mógł wspomóc to byłbym zobowiązany,
    do tego prosiłbym jakąś podpowiedź jak programuje się STM32?

  • 29. Data: 2015-08-17 18:24:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-17 18:15, platformowe głupki wrote:
    > jak programuje się STM32?

    Ufff, szukałem dobre pare godzin ale w końcu znalazłem:

    http://www.forbot.pl/forum/topics20/kurs-kurs-progra
    mowania-stm32-czesc-1-narzedzia-vt5733.htm

    Cała sztuka to wpisanie specjalnego, tajnego ciągu znakow do google
    (taka wyszukiwarka):

    "stm32 jak programować"

    Całość tego ukrywania tematów w internecie śmierdzi spiskiem. Czy to nie
    poczatek cenzury w UE?

  • 30. Data: 2015-08-17 18:30:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-17 14:13, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Ja tak patrzę i widzę, że niektórzy wciąż starają się odpowiadać mu na
    > poważnie. I to mnie dziwi. Podtrzymywanie, owszem, może być zabawne.
    > Ale żeby samemu rozpoczynać?!

    Nie marudź, wiele grup wymarło w necie z powodu znikniecia troli. Co
    prawda temat bez sensu ale po drodze udało sie pogadać i dowiedzieć o
    częsciach do Odry. Czyli jednak na +.