  • 31. Data: 2015-08-17 18:30:47
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150816 - 2
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie chciałbym przytaczać przykładów z wyzwolonej europy...

    WSZYSTKO DOSŁOWNIE WSZYSTKO opisuje jakieś pojebane platformy
    uruchomieniowe...

    kogo to kuw... obchodzi, jakieś platformy za 100 tyś $...

    a ja chcę taki scalak:
    http://www.ebay.pl/itm/1PCS-STM32F107RBT6-Connectivi
    ty-line-ARM-based-32-bit-MCU-QFP64-/221293317527?has
    h=item33861c0d97
    bardzo mi się podoba...

    jak stworzyć minimalny schemat uruchomieniowy, do zaprogramowania i
    migania diodą? a jakby jeszcze podpiąć USB to by była dopiero zabawa...

    P.S.
    a nie boisz się ataku po komandosów?

  • 32. Data: 2015-08-17 18:38:27
    Temat: Re: [OT] sukces zjednoczenia 20150816 - 2
    Od: Mario <M...@...pl>

    > widziałeś mario moją inicjatywę, chciałbym, żeby starczyło ci kohones i
    > żebyś dopisał się sam do mojej listy... czy może schowasz się w dupie
    > tuska i gronkiewicz waltz?

    Trzeba mieć kohones, aby się znaleźć na liście umysłowo chorych? A ja
    myślałem ze pierdolca.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 33. Data: 2015-08-17 18:41:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-17 18:30, platformowe głupki wrote:
    > WSZYSTKO DOSŁOWNIE WSZYSTKO opisuje jakieś pojebane platformy
    > uruchomieniowe...

    Przytoczony link wskazuje palcem na programator ST-Link.

    Można go dostac w TME za coś koło 100zł. Na allegro podróby za 20zł. Jak
    już masz dowolny JTAG to pewno też się nada.

    > jak stworzyć minimalny schemat uruchomieniowy

    W tym celu proponuje przeczytać np.

    http://allegro.pl/mikrokontrolery-stm32-w-praktyce-i
    5604621873.html

    Jest też kilka innych których nie czytalem.

    > a nie boisz się ataku po komandosów?

    Swój swojego nie napada.

  • 34. Data: 2015-08-17 18:49:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no niestety, ale widać muszę: pojechałeś europą...

    może Ktoś inny znajdzie mi DZIAŁAJĄCY minimalny schemacik z STM32 (dioda
    + JTAG + USB)?

  • 35. Data: 2015-08-17 19:15:09
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jakiś obrazek znalazłem tu:
    http://wiki.paparazziuav.org/wiki/CricketProbe/v1.00
    jest OK?

  • 36. Data: 2015-08-17 19:46:28
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > jakiś obrazek znalazłem tu:
    > http://wiki.paparazziuav.org/wiki/CricketProbe/v1.00
    > jest OK?
    Przecież takich projektów są tysiące w necie.
    Poza tym, po co Ci jakiś projekt do własnej produkcji jak i tak tego nie
    uruchomisz sądząc po Twoich pytaniach.
    Opis po polsku jak to robią chińczycy
    http://job.bosorowerem.pl/zloty-byk-stm32f107/
    materiały możesz kupić :), dokumentacja, zaprojektowana PCB...
    http://www.aliexpress.com/store/product/STM32F107-PC
    B/503320_425976506.html
    Instrukcja opisowa ze schematem minimodułu w Twoim ulubionym pdf
    http://www.propox.com/download/docs/MMstm32F107_pl.p
    df
    http://dl.btc.pl/kamami_wa/stm32butterfly.pdf
    zainteresuj się projektem Nucleo, tylko kur...a nie pytaj o linka!!!
    To takie Arduino tylko na STM32, pinologia chyba zgodna, shildy pasują
    Aż głupio podawać linki do pierwszych lepszych materiałów jak tego jest
    ogrom, nie wspominam o DS od stma z grzeczności

  • 37. Data: 2015-08-17 20:00:57
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Ktoś, kto zajmował się recyklingiem sprzętu mainframe, mówił mi, że
    > z cenami Odry jest jak z winem. Im starsza, tym droższa. Na podstawie
    > rocznika dokładnie określano wartość. Zależało to od ilości złota --
    > najpierw było go dużo, z czasem grubości warstw malały. Te najstarsze
    > miały bodaj kilka kilo, później najwyżej kilkadziesiąt deka. Złoto
    > niewątpliwie radzieckie.

    Pamiętam, jak się kupowało sprzęty, nawet powszechnego uzytku, to w
    instrukcji było coś w stylu zastosowano 0.3521 g srebra i 0.1174 g (a może
    to w miligramach było?) złota... Skoro pa-russki pisali, to rzeczywiście,
    radzieckie...

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205

  • 38. Data: 2015-08-17 20:54:41
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Jest też kilka innych których nie czytalem.

    > Swój swojego nie napada.

    Przypomniała mi się pewna dyskusja z dzieciakiem, który w końcu zaczął
    grozić dyskutantowi (nie mi), że jet hakerem i w nocy włamie mu się do
    komputera. Zaczepiony odpowiedział, że nie boi się i nawet zostawi
    otwartą obudowę. Było zabawnie.

  • 39. Data: 2015-08-17 21:46:10
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-17 o 19:46, Jawi pisze:
    > Aż głupio podawać linki do pierwszych lepszych materiałów jak tego jest
    > ogrom, nie wspominam o DS od stma z grzeczności

    więc nie karm trola. proste.

    @

  • 40. Data: 2015-08-17 23:28:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Nie marudź, wiele grup wymarło w necie z powodu znikniecia troli.

    Zjawisko to znane jest ekologii pod nazwą problemu lisów i zajęcy lub
    podobną. Na jakiejś grupie, tfu, na wyspie chciałem powiedzieć, żyją
    sobie lisy i zające. Żyją w najlepsze, jedne i drugie zwierzaki mają
    się dobrze, a wyspa jest zielona. Gdy ktoś na wyspę przypłynie i zechce
    codziennie jeść zająca w śmietanie -- to nic złego się nie dzieje.
    Zajęcy starczy i dla niego, i dla lisów, bo zdążą się rozmnożyć. Gorzej,
    kiedy z jakichś powodów brakinie lisów. Wtedy zające namnożą się tak
    bardzo, że zeżrą wszysko co zielone, same z głoduodwalą kitę, a gdyby
    się nawet jakiś lis uchchował, to też padnie nie będzi emiał co jeść
    i uświerknie. Jest więc na tej wyspie podobnie jak w Usenecie.

    > Co prawda temat bez sensu ale po drodze udało sie pogadać i dowiedzieć
    > o częsciach do Odry. Czyli jednak na +.

    Ja sam śmiałości nie mam, ale gdy koś zacznie -- do marudzenia mogę się
    przyłączyć. Może być na temat części do Odry, może być na temat zajęcy.

    --
    Jarek