  • 11. Data: 2015-08-21 18:57:00
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150820
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po udoskonaleniu tej sztucznej inteligencji dało się zbudować ekspres do kawy
    potrafiący zrobić kawę na 7 różnych sposobów.

  • 12. Data: 2015-08-21 19:37:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie wiadomo co lepsze, sterowanie jarka czy dupostrzały europy "wolność"...

  • 13. Data: 2015-08-21 22:19:36
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w

    ps.com ...

    :

    : Po udoskonaleniu tej sztucznej inteligencji dało się zbudować

    : ekspres do kawy potrafiący zrobić kawę na 7 różnych sposobów.

    :

    Touché! Czyli trafiony / zatopiony...

    Powinno się założyć tu jakiś wątek, gdzie co miesiąc byśmy głosowali na
    najlepszy tekst tygodnia. Dałbym Zenkowi szóstkę...

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.

  • 14. Data: 2015-08-22 13:22:48
    Od: l...@g...com

    użytkownik sundayman napisał:

    > ja bym proponował zapytać fachowca. Znaczy Jarosława.

    Przecież miało nie być o polityce. Do jedzenia jest jeden pokój,
    do spania drugi, a do robienia kupy oddzielne pomieszczenie.

  • 15. Data: 2015-08-22 13:51:03
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taaaak?
    a ja myślałem, że w po to jedność...

  • 16. Data: 2015-08-22 20:30:39
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 21-08-15 o 17:33, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2015-08-21 15:37, sundayman wrote:
    > (ciap)
    >
    > Poprzedni był autonomiczny, miał wbudowaną sztuczną inteligencję i nie
    > wymagał zdalnego sterowania.
    >
    > Włodek ;-)

    Poprzedni był raczej anatomiczny i był sterowany ze WSI.
    WSIoki to albowiem są absolutnie najlepsze ludzie.
    Tym bardziej,że po akademiji GRU co daja całkowita gwarancję patriotyzmu
    i niezależności.