  • 91. Data: 2018-12-18 11:22:48
    Temat: Re: suweren nie rokuje
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 18.12.2018 o 06:47 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Po drugie - skoro nie zamierzali przejść, to skąd się wzieli na
    > przejściu?

    Bo przyszli. Bo nie ma zakazu stania przy przejściu (no i tu kolejna
    nierówność bo samochody mają zakaz). Bo nawet jakby był to by mogli go
    złamać.

    --
    SW3
    ----

  • 92. Data: 2018-12-18 17:40:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2018 o 11:07, SW3 pisze:

    > A ile na tym zachodzie jest tych przejść na których pieszy ma zawsze
    > rację na głównych drogach?

    Na głównych to akurat bywają. Ale mniejsza ilość przejść wynika z innego
    ich celu - tamn przejście _dla_ pieszych jest miejscem gdzie pieszy ma
    pierwszeństwo (reale a nie udawane) a po reszcie łazi na swoją
    odpowiedzilnośc. U nas przejście dla pieszych jest szykaną żeby gdzie
    indziej piesi nie łazili i dlatego jest ich w pytę.

    Shrek

  • 93. Data: 2018-12-18 17:42:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2018 o 11:16, SW3 pisze:

    > Na pałę nie tnę nawet jak jestem na głównej (ale też nie zatrzymuję się
    > przed każdą podporządkowaną).
    > Ale skrzyżowania równorzędne zwykle nie występują zbyt obficie na
    > przelotowych drogach.

    Rozumiem, że gdyby występowały to byś ciął - w końcu przelotowa, to musi
    być od czasu do czasu imba?

    Shrek

  • 94. Data: 2018-12-18 17:43:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2018 o 11:22, SW3 pisze:

    > Bo przyszli.

    Czyli słusznie nie zastawiał swoim samochodem przeujścia.

    Shrek

  • 95. Data: 2018-12-18 19:19:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Doucz sie. Aborygen to rdzenny mieszkaniec. Indianie to aborygeni i ni chuja z
    Australia nie maja wspolnego. Eskimosi tez sa u siebie aborygenami. A murzyni w
    Afryce. Wykazales sie lotnoscia umyslu zblizona do lotnosci plyty chodnikowej.

  • 96. Data: 2018-12-18 19:52:12
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    Afryce. Wykazales sie lotnoscia umyslu zblizona do lotnosci plyty chodnikowej.

    A Anglia leży gdzie? Piszesz o inne Anglii niż ta w UK czy robisz dalej
    z siebie idiotę?
    Jakbyś zapomniał odnoszę się do kłamstwa które napisałeś:
    Spytalem zaprzyjaznionego abortygena o co chodzi. Powiedzial ze do
    dwunastu lat dziecko nie moze byc samo na ulicy i w domu.

    Lukasz

  • 97. Data: 2018-12-18 20:48:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Anglii nie ma wedlug Ciebie aborygenow?

  • 98. Data: 2018-12-18 21:11:18
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > W Anglii nie ma wedlug Ciebie aborygenow?

    Nie widzisz na co odpowiadam? to jeszcze raz cytuję twoje idiotyzmy:

    Spytalem zaprzyjaznionego abortygena o co chodzi. Powiedzial ze do
    dwunastu lat dziecko nie moze byc samo na ulicy i w domu.

    uczepisz się jeszcze raz aborygena, czy przyznasz rację, że twój umysł
    (w przeciwieństwie do mojego) był lotny jak hel i to co napisałeś to
    gówno prawda

    Lukasz

  • 99. Data: 2018-12-19 02:08:53
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, December 19, 2018 at 3:19:38 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    Afryce. Wykazales sie lotnoscia umyslu zblizona do lotnosci plyty chodnikowej.

    Aborygen to rdzenny mieszkaniec *przed* skolonizowaniem danego obszaru. Więc
    oczywiście jak zwykle bredzisz, pisząc, że Anglicy są aborygenami we własnym kraju.

    I jeszcze wszystkim podoba się słowo, którego pierwotnie użyłeś: "abortygen". Czy to
    ma jakiś związek z aborcją mózgu, którą przeszedłeś?

  • 100. Data: 2018-12-19 03:59:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na polityce lepiej sobie dajesz rade robiac za grupowego idiote. Ale jesli juz chcesz
    byc dokladny do trzeciego miejsca po przecinku to napisz kto i kiedy skolonizowal
    Anglie jaka dzisiaj znamy. Niby Cesarstwo Rzymskie probowalo ale nic im z tego nie
    wyszlo. Ten co mnie poinformowal mogl nie byc Celtem a Anglem, Sasem albo Jutem. Ma
    to dla Cibie jakies znaczenie? Jesli ma to znaczy ze jestes glupszy niz mi sie
    wydawalo.