  • Data: 2018-08-20 22:31:43
    Temat: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    znowu sie bawie w proste symulacje fizyczne (slowo bawie sie jest moe zbyt
    deprecjujące bo badz co badz to normalne programowanie)

    i napisalem takie cos

    http://minddetonator.htw.pl/collisions6.zip

    win32, no malware, powinno chyba dzialac tez pod wine, mozna sprawdzic skanerem
    antywirusowym online (swoja droga powinienem z tego zrobic filmik i wrzucic na
    youtube ale nie mam programu, jak ktos by chcial moe uploadnac filmik)

    w zalozeniech sa to kulki z 'masa' proporcjonalna do ich powierzchni, ktore
    wymianiajac sie predkosciami przy zderzenich mam nadzieje zachowuje sie fizyczniem tj
    przekazy predkosci sa zgodne z zasadami fizyki - ale nie umiem tego ocenic.. a czy
    moj kod jest zgodny z teoria tez do konca nie wiem

    da sie to jakos ocenic? odpowiedziec na pytanie?