  • Data: 2018-08-21 21:16:30
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 19:35:46 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > W zakresie prymitywnych storn bez Ajax-a, to te serwery działają prawie bez zarzutu
    (tylko jeden z nich czasowo wyłącza stronę z informacją, że jak chcesz mieć ją cały
    czas online to płać). Jednak gdy chcesz użyć Ajax-a wywołującego skrypty w Php, to
    szybko się okazuje, że darmowe serwery to nie poważna opcja. Przykłady:
    > 1. Nie wszędzie można tworzyć katalogi z Php.
    > 2. Nigdzie nie ma włączonych semaforów w Php. Tak więc nawet coś tak banalnego jak
    licznik odwiedzin w pliku tekstowym jest nie możliwy do prawidłowej realizacji, bo
    nie ma ochrony przed współbieżnym dostępem.

    > Tak więc raczej sklepu na tym nie postawisz...

    i tak nie mam na to czasu - ale dla mnie taki hosting i tak bylby dobry byle reklam
    nie bylo

    pewnie sprobowalbym tego geocities ew w drugiej kolejnosci to j-costam

    nie wiem czy kolega zdaje sobie sprawe ze jest niezle stukniety piszac o kosmitach
    szarakach kasujacym ludziom pamiec (mlo prawdopodobne moim zdaniem ;c ) ale moze cos
    nawet poczytam jakbym sie nudzil bo
    sam doceniem jak ktos jest niezle stukniety bo czesto tacy ludzi maja ciekawe
    rozkminy, moze nei do konca prawdziwe ale bywa ze ciekawe,

    bardzej to ciekaw niz ci ktorzy d powiedzenie nie maja nic poza banalami a wyskakują
    z ryjem, pzdr