  • 11. Data: 2019-11-04 12:00:50
    Temat: Re: synchroniczna dioda
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 4 Nov 2019 09:20:15 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:
    > Słucha się specyficznie. Ja już przywykłem. Uwielbiam gościa :)

    To jest jego taka maniera czy on tak dla jaj przeciąga?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2019-11-04 12:19:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello EM,

    Monday, November 4, 2019, 8:51:13 AM, you wrote:

    > Witam
    > Dla mnie ciekawostką była dioda małostratna do innych celów - bypass
    > baterii fotowoltaicznych.

    Szukaj "oring ideal diode"

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2019-11-04 12:22:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello J.F.,
    Sunday, November 3, 2019, 7:35:39 PM, you wrote:

    >Prostownik synchroniczny we flybacku musiałby być łączony od drugiego
    >końca uzwojenia wtórnego a to potrafi pogorszyć zakłócenia
    >przewodzone
    >z powodów, których do końca nie rozumiem.

    A nie mozna odwrotnie zbudowac i podlaczyc ?
    Powinno byc symetrycznie, z dokladnoscia do parametrow tranzystorow P
    i N ...

    J.

  • 14. Data: 2019-11-04 13:07:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rada.pl...
    wrote:
> [...]

    Ale prawde mowiac moglby skrocic.

    >To jest jego taka maniera czy on tak dla jaj przeciąga?

    IMO - wschodnie pochodzenie, przypomina angielski w wydaniu rosyjskim.

    A moze Czech/Slowak ?
    https://www.youtube.com/watch?v=KoCQ6tq5wJE

    https://www.youtube.com/watch?v=js-PAwQ2bkg

    J.

  • 15. Data: 2019-11-04 15:31:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 4 Nov 2019 13:07:59 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A moze Czech/Slowak ?

    Na pewno azjata, hindus lub ewnetulamie indonezyjczyk.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2019-11-04 15:40:06
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > taka ciekawostka ... DK5V45R20

    Ciekawostka to tu jest inna: Shenzen Dongke. Zaczęli projektować swoje
    własne ciekawe elementy, a nie tylko klonować konstrukcje zachodnie.
    I nie widzę powodu, by to się miało zmienić...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 17. Data: 2019-11-04 15:43:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > A nie mozna odwrotnie zbudowac i podlaczyc ?
    > Powinno byc symetrycznie, z dokladnoscia do parametrow tranzystorow P
    > i N ...

    Nie widziałem sterownika dla pMOSFETa. A układy synchroniczne
    high-side są droższe od low-side.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2019-11-04 15:59:54
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    > Na pewno azjata, hindus lub ewnetulamie indonezyjczyk.

    Czech. :)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 19. Data: 2019-11-04 16:46:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 4 Nov 2019 15:59:54 +0100, Piotr Wyderski
    > Czech. :)

    Ile ma szans, nie ten akcent.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2019-11-04 17:06:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >Ciekawostka to tu jest inna: Shenzen Dongke. Zaczęli projektować
    >swoje własne ciekawe elementy, a nie tylko klonować konstrukcje
    >zachodnie.

    Czy to nie mialo miejsca juz dawno ?
    Np zabawki zdalnie sterowane, transmiterki FM/mp3 ...

    >I nie widzę powodu, by to się miało zmienić...

    poczekaj raczej na "nie mamy pdf po angielsku " ...

    J.