  • 21. Data: 2019-11-04 18:19:53
    Temat: Re: synchroniczna dioda
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.11.2019 o 13:07, J.F. pisze:
    > A moze Czech/Slowak ?

    Tak, z Czech ale czy Czech?

    https://www.youtube.com/channel/UCQak2_fXZ_9yXI5vB_K
    d54g/about

    --
    Czarek

  • 22. Data: 2019-11-05 00:25:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Nov 2019 18:19:53 +0100, Czarek napisał(a):

    > Tak, z Czech ale czy Czech?
    > https://www.youtube.com/channel/UCQak2_fXZ_9yXI5vB_K
    d54g/about

    chyba Czech ... ale nawet po czesku zaciaga ... tylko ze mniej

    https://www.youtube.com/watch?v=GnAL4pfA0d8

    J.

  • 23. Data: 2019-11-05 01:51:57
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > To jest jego taka maniera czy on tak dla jaj przeciąga?

    Chyba maniera. Ma drugi kanal z filmami, w ktorych mowi po Czesku, i tam
    mowi, jak na moje ucho, normalnie. Natomiast... da sie przyzwyczaic, tez
    mi to na poczatku przeszkadzalo, ale obejrzalem chyba wszystkie jego filmy
    i juz nie przeszkadza. Poza tym gosc jest ogolnie mega sympatyczny,
    przynajmniej po filmach takie sprawia wrazenie. I po stronie (danyk.cz).

    Inna sprawa, ze mysle, ze ja sam wcale nie mam lepszego akcentu. Na pewno
    mam polskie nalecialosci, ktorych sam nie slysze, ale ktos z zagranicy bez
    problemu by uslyszal. Chyba zyjac w danym kraju nie da sie inaczej.

    Zareklamuje sie, bo to i tak tylko trailer a kanal poki co stoi pusty.
    Kiedys nie bedzie pusty, ale poki co jest :( http://youtu.be/wMFDf-MLgOI

  • 24. Data: 2019-11-05 01:54:06
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale prawde mowiac moglby skrocic.

    Ja mam raczej problem z tym, ze bardzo wiele tematow powtarza. Ile mozna
    rozbierac ladowarek? :)

    > A moze Czech/Slowak ?

    Czech. Nie wiem jak mowia inni Czesi. On zdaje sie byl przez jakis czas w
    Stanach (chyba w ktoryms filmie wspominal, albo na stronie).

  • 25. Data: 2019-11-05 01:54:47
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Na pewno azjata, hindus lub ewnetulamie indonezyjczyk.

    Cos ty, Hindusi mowia zupelnie inaczej :)

    Kolega dzieli ich na trajkoczacych i plumplajacych. Ja nie umiem odroznic.

  • 26. Data: 2019-11-05 01:57:49
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Czarek <c...@n...fm> wrote:

    > Tak, z Czech ale czy Czech?

    "I was born in Prague in 1987. I spent most of my life in Mělník, little
    bit in Sydney"

    http://danyk.cz/ja_en.html

    Pamietam, ze sie zdziwilem, ze taki mlody, bo po glosie dawalem mu duzo
    wiecej lat. A tu mlodszy ode mnie :)