  • 11. Data: 2015-07-31 22:41:32
    Temat: Re: sytuacja hipotetyczna: wjazd na czerwonym
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > nie jest wykroczeniem. Masz obowiązek umożliwić przejazd pojazdowi
    > uprzywilejowanemu.

    Ale co jest ważniejsze: dotrzymanie zakazu czy umożliwienie przejazdu

  • 12. Data: 2015-08-01 07:37:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-31 o 22:41, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Ale co jest ważniejsze: dotrzymanie zakazu czy umożliwienie przejazdu

    Przede wszystkim nieprawdą jest, że jest obowiązek umożliwienia
    przejazdu. Jest obowiązek ułatwienia przejazdu. I nie ma wówczas
    przywileju możliwości łamania innych przepisów. Zatem wszystko w
    granicach rozsądku.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2015-08-02 21:42:56
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    zhbick <n...@s...pl> wrote:

    > Czy w takiej sytuacji zignorowanie czerwonego światła jest wykroczeniem
    > i podlega karze - czy można się powołać na stan wyższej konieczności,
    > itp?

    Nawet jak kundle będą chciały dać ci mandat, to każdy sąd Cię uniewinni.
    Wyższa konieczność, ochrona życia itd.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 14. Data: 2015-08-03 09:19:34
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-07-31 o 16:27, elmer radi radisson pisze:

    > Poza tym mandatujac, sluzby opieraja sie raczej na fotce pojazdu
    > znajdujacego sie na srodku skrzyzowania, czyli gdzie wiadomo
    > ze ewidentnie przejechano na czerwonym. W tym celu czesto robione
    > sa dwie fotki pod rzad aby potwierdzic ruch pojazdu. A w takim
    > Tarczynie to nawet nagrywaja 12 sekund zarejestrowanego przejazdu
    > na wideo.

    A czy teraz nie jest tak, że musisz wyrazić swoją zgodę na nagrywanie
    wideo, a jeśli jej nie ma to dowód w sprawie jest odrzucany, jako
    uzyskany nielegalnie?
    T.

  • 15. Data: 2015-08-03 09:42:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    T. wrote:

    > A czy teraz nie jest tak, że musisz wyrazić swoją zgodę na nagrywanie
    > wideo, a jeśli jej nie ma to dowód w sprawie jest odrzucany, jako
    > uzyskany nielegalnie?

    tak. przed wjazdem na skrzyżowanie musisz podpisać zgodę.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2015-08-03 10:40:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello T.,

    Monday, August 3, 2015, 9:19:34 AM, you wrote:

    > A czy teraz nie jest tak, że musisz wyrazić swoją zgodę na nagrywanie
    > wideo, a jeśli jej nie ma to dowód w sprawie jest odrzucany, jako
    > uzyskany nielegalnie?

    Bzdura.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2015-08-03 11:20:15
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-02 o 21:42, Gof pisze:

    > Nawet jak kundle będą chciały dać ci mandat, to każdy sąd Cię uniewinni.
    > Wyższa konieczność, ochrona życia itd.

    Ile czasu i nerwów będzie Ciebie to kosztowało? Pomijam np. koszty
    dojazdu z odległej miejscowości.

  • 18. Data: 2015-08-03 11:24:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-03 o 11:20, TM pisze:

    > Ile czasu i nerwów będzie Ciebie to kosztowało? Pomijam np. koszty
    > dojazdu z odległej miejscowości.

    Pomijając te koszty, no to nic (chyba że ktoś taki wystrachany życiowo
    jest, ale wówczas wszędzie ma pod górkę i najlepiej aby w domu siedział,
    a nie samochodem jeździł).

    --
    Liwiusz