  • 11. Data: 2018-02-01 08:35:07
    Temat: Re: szpachlowka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Jan 2018 22:00:07 +0100, Jacek napisał(a):
    > No to zaproponowany przez mnie szuwaks się nie nada, bo jest za kruchy.
    > A te nakładki masz tylko pęknięte, czy coś odpadło i brakuje kawałka?

    tak popekaly, ze juz ich wcale nie ma. I to praktycznie w jedna dobe.

    J.

  • 12. Data: 2018-02-01 08:37:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Jan 2018 19:40:46 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Wydrukować.

    Jak najbardziej, tylko nie majac doswiadczenia podejrzewam, ze
    musialbym to ze trzy razy probowac. A drukarki tez nie mam :-)

    Dlatego szpachlowka mi chodzi po glowie ...

    J.

  • 13. Data: 2018-02-01 08:56:38
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-02-01 o 08:37, J.F. pisze:

    > Jak najbardziej, tylko nie majac doswiadczenia podejrzewam, ze
    > musialbym to ze trzy razy probowac. A drukarki tez nie mam :-)
    >
    > Dlatego szpachlowka mi chodzi po glowie ...

    Jak potrafisz to wymodelować, to przecież wydrukują.

    Robert

  • 14. Data: 2018-02-01 09:22:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Feb 2018 08:34:34 +0100, J.F. napisał(a):

    > Mniej. Wyglada to raczej na PS/ABS.

    A jednak nie, wczesniej nie macalem, wydawalo mi sie sztywne, a
    faktycznie gumiaste.

    Hm, zna ktos jakis twardy silikon z tuby, albo twarda zalewe
    poliuretanowa ?

    J.

  • 15. Data: 2018-02-01 09:24:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Feb 2018 08:56:38 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Jak potrafisz to wymodelować, to przecież wydrukują.

    No wlasnie nie potrafie, a ksztalt dosc fikusny.
    Nauka troche potrwa, a potem sie okaze, ze czegos nie uzglednilem i
    trzeba drukowac drugi raz.

    J.

  • 16. Data: 2018-02-02 01:28:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A jednak nie, wczesniej nie macalem, wydawalo mi sie sztywne, a
    > faktycznie gumiaste.
    >
    > Hm, zna ktos jakis twardy silikon z tuby, albo twarda zalewe
    > poliuretanowa ?

    Nie ma MZ czegoś takiego co by działało z PU na obcasy, no chyba, że
    będziesz w tym łaził wyłącznie po miekkim śniegu. Silikon zdecydowanie
    nie będzie się trzymał (chyba, że zrobisz z niego okalającą skorupę).
    Epoksydy będą miały przyczepność, ale normalnie są bardzo sztywne i
    długo taki układ elastyczny-stywny nie popracuje.

    A ile kosztuą nowe buty i jak stare są te obecne? :)

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2018-02-02 01:32:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No wlasnie nie potrafie, a ksztalt dosc fikusny.
    > Nauka troche potrwa, a potem sie okaze, ze czegos nie uzglednilem i
    > trzeba drukowac drugi raz.

    Ewentualnie zrób formę z gipsu i kombinuj czym to odlać. Tu zbrojona
    żywica eposydowa się powinna nadać.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2018-02-02 08:02:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Silikon zdecydowanie
    > nie będzie się trzymał (chyba, że zrobisz z niego okalającą skorupę).
    Tych obcasów się czasem nie przykręca? Widać otwory.

    Robert

  • 19. Data: 2018-02-02 08:19:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-02, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > Tych obcasów się czasem nie przykręca? Widać otwory.

    Myślę, że tak, ale skoro obcas w kawałkach to silikon tych kawałków do
    kupy trwale nie sklei.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2018-02-02 08:25:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Myślę, że tak, ale skoro obcas w kawałkach to silikon tych kawałków do
    > kupy trwale nie sklei.

    Myślałem, że proponujesz odlanie całych na bucie.

    Robert