  • 31. Data: 2017-11-16 13:38:59
    Temat: Re: szukam cichej klawiatury?
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 25-10-2017 o 03:50, 1634Racine pisze:
    > denat 'POPIS/EU w news:oslfqo$tu8$1@node1.news.atman.pl
    >
    > tradycyjna, mam o niej lepsze zdanie niz opinie pod nia: b.b. dobra
    > https://proline.pl/?p=LOG+920-000173

    Mam taką. Raczej słaba. Zacina się od kurzu. Ergonomia też słaba.

    miab

  • 32. Data: 2017-11-18 17:01:35
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    miab w news:ouk10i$ni0$1@node1.news.atman.pl
    > Mam taką. Raczej słaba. Zacina się od kurzu. Ergonomia też słaba.
    > miab

    czyliu Twoj egzemplarz slabo sprawdzil sie; moj natomiast dzialal (z PC, bo
    teraz u mnie tylko laptop) bez zarzutu, jak b. cicha (i w dodatku dobra, a
    nie taka, jaka mam teraz w laptopie) klawiatura laptopowa.