  • 11. Data: 2017-10-25 03:50:51
    Temat: Re: szukam cichej klawiatury?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    denat 'POPIS/EU w news:oslfqo$tu8$1@node1.news.atman.pl
    > szukam możliwie najcichszej klawiatury
    > jakby była jeszcze bezprzewodowa to by w ogóle było super!

    tradycyjna, mam o niej lepsze zdanie niz opinie pod nia: b.b. dobra
    https://proline.pl/?p=LOG+920-000173

  • 12. Data: 2017-10-25 08:46:56
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2017-10-24 o 19:42, Piotr Rezmer pisze:

    > Polecam HP K5510. Prawie idealna.

    [fanboy mode on]

    Ino mechaniczna! A jak kcom cicho (nooo, tak cicho jak się da na
    mechanikach), to Cherry MX Silent.

    [fanboy mode off]

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 13. Data: 2017-10-25 14:36:34
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 25 Oct 2017 08:46:56 +0200, Stregor wrote:

    > [fanboy mode on]
    >
    > Ino mechaniczna! A jak kcom cicho (nooo, tak cicho jak się da na
    > mechanikach), to Cherry MX Silent.
    >
    > [fanboy mode off]

    I co niby takiego, poza mokrymi majtami fanboya, daje klawiatura
    mechaniczna ponad to co daje dobry gumiak? Ino mi nie pisz zylionach
    klików, bo żadnej gumy jeszcze nie zajechałem i bardziej zmieniałem z nudów
    niż potrzeby. Zatem... co? Portfel lepiej odciąża?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 14. Data: 2017-10-25 15:11:44
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2017-10-25 o 14:36, Roman Tyczka pisze:

    > I co niby takiego, poza mokrymi majtami fanboya,

    Mokre majty to podstawa. Już to wystarcza.

    > daje klawiatura
    > mechaniczna ponad to co daje dobry gumiak? Ino mi nie pisz zylionach
    > klików, bo żadnej gumy jeszcze nie zajechałem i bardziej zmieniałem z nudów
    > niż potrzeby.

    Może mało literek stukasz? :)

    > Zatem... co? Portfel lepiej odciąża?

    Eteryczne uczucie, niewytłumaczalne słownie, acz potwierdzalne
    empirycznie. To jak podróż dużym fiatem (5 osób wejdzie) i s-klasą (też
    5 osób wchodzi). Niby i tu i tu przejedziesz od punktu A do B, nawet być
    może w podobnym czasie... Jednak różnica jest. I ten klik, który
    wyraźnie mówi, kiedy klawisz zadziałał. I se możesz tak dobrać
    przełączniki, żeby dopasować je do osobistej wizji s-klasy (siła
    nacisku, głębokość nacisku powodująca aktywację, dźwięk kliku bądź jego
    brak, a nawet obecność lub brak "progu kliknięcia"). O tym, że mechanik
    więcej jednoczesnych naciśnięć potrafi zarejestrować, to nie wspominam,
    bo po pierwsze, nie każdemu to potrzebne, a po drugie, to cecha
    osobnicza klawiatury. I może są gumiaki dorównujące w tej materii
    mechanikom, nie wiem.

    A gumiak jak gumiak, każden jednaki.

    Dla portfela, niestety, sprawa jest gorsza, ale rozsądne mechaniki
    kupisz w cenie nierozsądnie drogich membranówek.

    Idź do jakiegoś marketu i cichaczem napisz sobie z milion znaków na
    mechaniku, a załapiesz bakcyla :)

    Aha, byłbym zapomniał, możesz wykonać zyliony klików.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 15. Data: 2017-10-25 15:22:18
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 25 Oct 2017 15:11:44 +0200, Stregor wrote:

    > Mokre majty to podstawa. Już to wystarcza.

    Tak myślałem, że mogę tego nie zrozumieć :-P

    > Może mało literek stukasz? :)

    Tego argumentu się spodziewałem i... powiem tak, tu możesz mieć rację, ja
    rzeczywiście mam zasadę, że najpierw pomyślę a dopiero piszę i monkeyowanie
    na klawikordzie mi obce :-P

> [...]
    > 5 osób wchodzi). Niby i tu i tu przejedziesz od punktu A do B, nawet być
    > może w podobnym czasie... Jednak różnica jest. I ten klik, który

    Bez tego nie wiesz? Hmm... może czas do okulisty? :-)

> [...]
    > nacisku, głębokość nacisku powodująca aktywację, dźwięk kliku bądź jego
    > brak, a nawet obecność lub brak "progu kliknięcia").

    Wow! No co za możliwości! A ja profan, po prostu piszę, nie robiąc z tego
    religii, durnowaty ja :-)

> [...]
    > bo po pierwsze, nie każdemu to potrzebne, a po drugie, to cecha
    > osobnicza klawiatury. I może są gumiaki dorównujące w tej materii

    To raczej ma związek z układem elektroniki sterującej a nie stykiem
    klawisza.

    > A gumiak jak gumiak, każden jednaki.

    Z tym, że nie zupełnie, ale ...jakie to ma znaczenie?

    > Dla portfela, niestety, sprawa jest gorsza, ale rozsądne mechaniki
    > kupisz w cenie nierozsądnie drogich membranówek.

    No i to jest meritum, coś jak audiofilskie złote, wygrzane kable z
    szybszymi elektronami :-D ...bo wiesz, możesz se dobrać szybkość elektronu,
    mięsistość basu, selektywność góry i podbicie środka, heh, fanboye

    > Idź do jakiegoś marketu i cichaczem napisz sobie z milion znaków na
    > mechaniku, a załapiesz bakcyla :)

    Miałem, nie mam, szczęśliwym :-)

    > Aha, byłbym zapomniał, możesz wykonać zyliony klików.

    czyli w praktyce tyle co na gumiastej :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 16. Data: 2017-10-25 18:31:10
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2017-10-25 o 03:50, 1634Racine pisze:
    > denat 'POPIS/EU w news:oslfqo$tu8$1@node1.news.atman.pl
    >
    > tradycyjna, mam o niej lepsze zdanie niz opinie pod nia: b.b. dobra
    > https://proline.pl/?p=LOG+920-000173

    Problem jest taki, że właściwie niedostępna

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 17. Data: 2017-10-25 21:31:36
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2017-10-24 o 22:20, Roman Tyczka pisze:

    > opinie negatywne ma:
    >
    > https://www.ceneo.pl/26756119#tab=reviews

    W sumie są tam dwie opinie. Obie mówią o tym że się zepsuła. U jednej z
    osób po dwóch latach. Ja mam ją chyba drugi miesiąc, trudno zatem
    powiedzieć co się stanie za 22 miesiące.

    Klawiatura się nie wiesza, wszystkie klawisze działają prawidłowo.
    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2017-10-26 08:38:00
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 25 Oct 2017 21:31:36 +0200, Piotr Rezmer wrote:

> [...]
    > powiedzieć co się stanie za 22 miesiące.
    >
    > Klawiatura się nie wiesza, wszystkie klawisze działają prawidłowo.

    Czyli mamy 3 opinie, z czego jedyna pozytywna dotyczy użytkowania 2 m-ce...
    nie przekonało mnie to do zakupu ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 19. Data: 2017-10-26 19:27:01
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2017-10-26 o 08:38, Roman Tyczka pisze:

    > Czyli mamy 3 opinie, z czego jedyna pozytywna dotyczy użytkowania 2 m-ce...
    > nie przekonało mnie to do zakupu ;-)

    Weż przestań ;) Tutaj masz opinię osoby z którą możesz porozmawiać.
    Ewentualnie znajdź mi lepszą, płaską, białą klawiaturę bezprzewodową.
    Żeby miała sensowny przycisk sleep.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2017-11-03 09:52:20
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Tak z ciekawości: czy łatwo (np. urządzeniem "w teczce") przechwycić co kto pisze na
    klawiaturze bezprzewodowej?

    -----