  • 21. Data: 2011-09-21 10:48:25
    Temat: Re: szukam nawigacji...
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Przesadziłem. Max który mogę ustawić to 15MB na mapy. We wcześniejszej
    wersji mogłem więcej.

  • 22. Data: 2011-09-21 17:53:34
    Od: "Waldemar" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup

    > Gdyby wystarczyło Ci tylko 4.3 cala to to by było rozwiązanie:
    > http://www.navroad.com/pl/produkt,93,pl.htm
    > (wersja Pro)
    > i do tego:
    > http://www.navio.rix.pl/p,pl,ann09,stacja+dokujaca+n
    avroad+nr360++nr460++nr560.html

    Myślałem nad tym, od biedy nawet rozmiar przeboleje, jednak tam jest
    procesor poniżej 500 MHz i tylko 64 MB ram co wydaje mi się za mało, tym
    bardziej że ma to służyć kilka lat a z wersji na wersje AM działa coraz
    wolniej :(