  • 21. Data: 2016-06-27 08:05:15
    Temat: Re: tania kamerka
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-06-26 o 19:48, Poldek pisze:
    > W końcu zdecydowałem się i kupiłem kamerkę. Padło na G1WH. Na razie
    > ustaliłem, że po uruchomieniu silnika zaczyna nagrywać i nagrywa jednym
    > ciągiem - w jednym pliku - do wyłączenia silnika. Nagrywanie w pętli
    > domyślnie jest wyłączone. Mam tą kamerkę na tyle krótko, że nie zdążyłem
    > jeszcze zapełnić karty nagraniami. Na razie najdłuższy odcinek jechałem
    > 29 minut i powstał z tego jeden plik 2,8 GB. Dam znać, co będzie, gdy
    > napełni kartę. Mam kartę 16 GB, więc powinna zmieścić nagranie z 2,5
    > godziny jazdy.

    Bardzo dziwne - może podróbka?
    Na pewno kamerka utworzy nowy plik po około 40 minutach (limit wielkości
    pliku dla FAT32)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 22. Data: 2016-06-27 10:31:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-27 o 08:05, Mirek Ptak pisze:

    > Bardzo dziwne - może podróbka?
    > Na pewno kamerka utworzy nowy plik po około 40 minutach (limit wielkości
    > pliku dla FAT32)

    Odkąd mam tą kamerkę, nie jechałem jeszcze jednym ciągiem 40 minut lub
    dłużej. W każdym razie dziś rano zauważyłem, że kolor diody jest inny
    (chyba fioletowy zamiast migającego czerwonego). Na postoju włączyłem
    ekran kamerki i był komunikat "Karta SD pełna". Zrobiłem format karty i
    przełączyłem na nagrywanie w pętli 10 minut. Jak dla mnie, to zapis
    tylko ostatnich 10 minut, to trochę mało, ale nie zamierzam bawić się w
    ręczne kasowanie plików lub formatowanie karty. Wolałbym, żeby na karcie
    trzymała np. ostatnie 2 godziny. Na razie nie widzę takiej możliwości w
    mojej kamerce.

  • 23. Data: 2016-06-27 11:06:51
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 10:31, Poldek pisze:

> [...]
    > ręczne kasowanie plików lub formatowanie karty. Wolałbym, żeby na karcie
    > trzymała np. ostatnie 2 godziny. Na razie nie widzę takiej możliwości w

    No ale przecież będziesz miał 2 godziny, tyle, że podzielone na odcinki.
    I jak karta się zapełni, to skasuje najstarszy odcinek, potem kolejny
    itd. Także zawsze powinieneś mieć zapisane ostatnie 2-3 godziny (w
    zależności od pojemności karty i rozmiaru plików).

  • 24. Data: 2016-06-27 11:44:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-27 o 11:06, kosmos pisze:

> [...]
    > itd. Także zawsze powinieneś mieć zapisane ostatnie 2-3 godziny (w
    > zależności od pojemności karty i rozmiaru plików).

    Jeżeli tak, to OK :-)

    Teraz jeszcze jestem ciekaw, czy ta kamerka jest odporna na
    kilkugodzinny postój na nasłonecznionym parkingu. Mam nadzieję, że się
    nie rozpuści od gorąca ;-)

  • 25. Data: 2016-06-27 11:58:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 21:50, cef pisze:

    > To w sumie jest standard, że pętla tylko dwugodzinna, trzygodzinna?
    > Czy słaby wybór?
    > Jeśli lecę autostradą i jest to kilka godzin bez przerwy,
    > to jeśli co godzinę przytrafi mi się jakiś palant, którego
    > zachowanie chciałbym zarejestrować, to musiałbym stawać
    > co jakiś czas, żeby dokonać jakiejś archiwizacji?

    Standard to 5 minut. W wielu kamerach można to zmienić, najczęściej 1 do
    5. Widziałem max 15, nie spotkałem więcej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 26. Data: 2016-06-27 21:27:09
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-06-27 11:44, Poldek wrote:
    > Teraz jeszcze jestem ciekaw, czy ta kamerka jest odporna na
    > kilkugodzinny postój na nasłonecznionym parkingu. Mam nadzieję, że się
    > nie rozpuści od gorąca ;-)

    g1wh wytrzymuje 2-3 polskie sezony, potem bateria do wymiany

    ja juz od dawna kupuje tylko g1wc

  • 27. Data: 2016-06-27 21:30:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Czyli jadąc jednym ciągiem przez wiele godzin kamerka tworzy nowy plik
    > np. co 60 minut (ile?) i kasuje najstarszy?

    nie. card full. wypad.
    Pętla dla 1 do 5 minut

  • 28. Data: 2016-06-27 22:05:45
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 27-06-2016 o 21:27, m4rkiz pisze:

    > g1wh wytrzymuje 2-3 polskie sezony, potem bateria do wymiany
    >
    > ja juz od dawna kupuje tylko g1wc

    Nie wiem ile trwa sezon, u mnie akumulator wytrzymał rok.
    Wymieniłem na trochę większy i jak na razie działa bez problemu.

  • 29. Data: 2016-06-28 12:47:40
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 11:44, Poldek pisze:

    > Jeżeli tak, to OK :-)
    >
    > Teraz jeszcze jestem ciekaw, czy ta kamerka jest odporna na
    > kilkugodzinny postój na nasłonecznionym parkingu. Mam nadzieję, że się
    > nie rozpuści od gorąca ;-)

    Jeśli zostawisz w aucie to jest nadzieja, że ktoś Ci ją przewietrzy. :-)
    Ps. Roztopi...
    T.

  • 30. Data: 2016-06-29 14:57:37
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-27 o 21:27, m4rkiz pisze:

    > g1wh wytrzymuje 2-3 polskie sezony, potem bateria do wymiany
    >
    > ja juz od dawna kupuje tylko g1wc

    Gdyż... - ?