  • 11. Data: 2016-06-25 23:02:43
    Temat: Re: tania kamerka
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-25 o 22:49, Poldek pisze:

    > Jeżeli nie jest ustawione ani 5 minut, ani nic innego, to co się dzieje
    > gdy karta się zapełnia? Np. jadę jednym ciągiem przez Polskę i wielkość
    > nagrania w pewnym momencie przekracza pojemność karty.

    Nagrywa na najstarszym materiale na karcie.
    Lub jak wolisz kasuje najstarszy zapis i już jest miejsce.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2016-06-25 23:13:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-25 o 23:02, RadoslawF pisze:

    > Nagrywa na najstarszym materiale na karcie.
    > Lub jak wolisz kasuje najstarszy zapis i już jest miejsce.

    Czyli jadąc jednym ciągiem przez wiele godzin kamerka tworzy nowy plik
    np. co 60 minut (ile?) i kasuje najstarszy?

  • 13. Data: 2016-06-26 01:10:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Jun 2016 06:47:27 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>,
    m...@g...com napisał(-a):

    > Czy takie tańsze kamerki za 10 dolców z ali to są coś warte:
    > np:
    > http://pl.aliexpress.com/item/100-Oryginalny-GT300-M
    ini-Samoch-d-DVR-Kamera-Dashcam-Full-HD-1080-P-Rejes
    trator-g-sensor/32679867736.html?btsid=7d19cf52-40d7
    -428c-8fa1-68b1caf5345f&ws_ab_test=searchweb201556_8
    %2Csearchweb201602_4_10037_10017_10032_10040%2Csearc
    hweb201603_2&spm=2114.010208.3.2.d3zMwr

    > Szukam czegoś do okazjonalnego użytkowania kilka razy do roku.

    W smartfonie -- np. Drive Logger.
    W Auchan masz jakieś kamerki za 39zł:
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=vFi1
    gZwmVG8
    http://autowrzuta.pl/viewtopic.php?f=28&t=3758
    choć teraz inaczej się nazywają. Ale mechanizm ten sam (plik AVI, obraz VGA,
    ale zapisywany jako "HD").

    Można brać.

  • 14. Data: 2016-06-26 09:03:56
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-06-22 15:47, m...@g...com wrote:

    "Zmarla Zelda Goldman, sprzedam Opla."

    jak juz tak robisz to musisz sprecyzowac co chcesz zrobic z tym
    mieszkaniem bo 'wynajme' jest u nas dosyc niejednoznaczne

  • 15. Data: 2016-06-26 09:08:24
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-06-25 23:13, Poldek wrote:
    > Czyli jadąc jednym ciągiem przez wiele godzin kamerka tworzy nowy plik
    > np. co 60 minut (ile?) i kasuje najstarszy?

    pliki maja 1/3/5 minut lub bardzo podobne dlugosci u wiekszosci producentow

    zawsze kasowany jest najstarszy plik chyba ze plik jest oznaczony jako
    zablokowany

    plik mozna oznaczyc jako zablokowany recznie, przyciskiem, lub
    automatycznie czujnikiem przeciazenia (ta opcja ma u wiekszosci
    producentow regulowana czulosc lub mozliwosc wylaczenia)

  • 16. Data: 2016-06-26 16:37:23
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > Jeżeli nie jest ustawione ani 5 minut, ani nic innego, to co się dzieje
    > gdy karta się zapełnia? Np. jadę jednym ciągiem przez Polskę i wielkość
    > nagrania w pewnym momencie przekracza pojemność karty.

    Jeśli to kamera typowo samochodowa, to domyślnie jest ustawione nagrywanie w
    pętli. Jeśli to wyłączysz, to po prostu przestanie nagrywać po zapełnieniu
    nośnika.

    --
    Axel

  • 17. Data: 2016-06-26 19:48:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-26 o 16:37, Axel pisze:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > Jeśli to kamera typowo samochodowa, to domyślnie jest ustawione
    > nagrywanie w pętli. Jeśli to wyłączysz, to po prostu przestanie
    > nagrywać po zapełnieniu nośnika.

    W końcu zdecydowałem się i kupiłem kamerkę. Padło na G1WH. Na razie
    ustaliłem, że po uruchomieniu silnika zaczyna nagrywać i nagrywa jednym
    ciągiem - w jednym pliku - do wyłączenia silnika. Nagrywanie w pętli
    domyślnie jest wyłączone. Mam tą kamerkę na tyle krótko, że nie zdążyłem
    jeszcze zapełnić karty nagraniami. Na razie najdłuższy odcinek jechałem
    29 minut i powstał z tego jeden plik 2,8 GB. Dam znać, co będzie, gdy
    napełni kartę. Mam kartę 16 GB, więc powinna zmieścić nagranie z 2,5
    godziny jazdy.

  • 18. Data: 2016-06-26 20:07:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 19:48, Poldek pisze:
> [...]
    > 29 minut i powstał z tego jeden plik 2,8 GB. Dam znać, co będzie, gdy
    > napełni kartę. Mam kartę 16 GB, więc powinna zmieścić nagranie z 2,5

    Dlaczego wyłączyłeś funkcję, która chyba najbardziej decyduje o tym, że
    kamera może być uznana za rejestrator?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2016-06-26 21:47:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    ?

  • 20. Data: 2016-06-26 21:50:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Dlaczego wyłączyłeś funkcję, która chyba najbardziej decyduje o tym, że
    > kamera może być uznana za rejestrator?

    To w sumie jest standard, że pętla tylko dwugodzinna, trzygodzinna?
    Czy słaby wybór?
    Jeśli lecę autostradą i jest to kilka godzin bez przerwy,
    to jeśli co godzinę przytrafi mi się jakiś palant, którego
    zachowanie chciałbym zarejestrować, to musiałbym stawać
    co jakiś czas, żeby dokonać jakiejś archiwizacji?