  • 31. Data: 2016-06-29 16:56:03
    Temat: Re: tania kamerka
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    >> ja juz od dawna kupuje tylko g1wc
    >
    > Gdyż... - ?

    Ma kondensator dużej pojemności zamiast akumulatora. Kondensatory lepiej
    znoszą ciepło, ale w nieużywanej kamerce po kilku dnach nieużywana
    rozładowują się i trzeba zegar i datę ustawiać od nowa. Ponadto moja
    niespełna dwuletnia G1WC nie zawsze włącza się po ponad dobowej przerwie
    - nie wiem, czy to pada ten kondensator, czy coś jeszcze.

  • 32. Data: 2016-06-29 18:49:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Uncle Pete"

> [...]

    niespełna dwuletnia G1WC nie zawsze włącza się po ponad dobowej przerwie
    - nie wiem, czy to pada ten kondensator, czy coś jeszcze.
    ---
    Kpisz ?

  • 33. Data: 2016-06-29 22:05:53
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-06-29 18:49, re wrote:

> [...]
    > niespełna dwuletnia G1WC nie zawsze włącza się po ponad dobowej przerwie
    > - nie wiem, czy to pada ten kondensator, czy coś jeszcze.

    Ale o co chodzi?

  • 34. Data: 2016-06-30 01:42:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Uncle Pete"

> [...]
    > niespełna dwuletnia G1WC nie zawsze włącza się po ponad dobowej przerwie
    > - nie wiem, czy to pada ten kondensator, czy coś jeszcze.

    Ale o co chodzi?
    ---
    Naprawdę używasz takiego szitu ?

  • 35. Data: 2016-06-30 14:02:00
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Naprawdę używasz takiego szitu ?

    Nie rozumiem, w czym ten model jest gorszy od tego całego stada
    wzajemnych klonów G1W. One wszystkie psują się na potęgę, ale i cenę
    przy tych parametrach (bo kiedy działają, jakość nagrania delkasuje
    wszystko w promieniu kilkaset złotych) mają jednorazową.

  • 36. Data: 2016-06-30 14:04:04
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Jeśli zostawisz w aucie to jest nadzieja, że ktoś Ci ją przewietrzy. :-)
    > Ps. Roztopi...
    > T.

    Chyba żule nauczyli się odróżniać tanie kamerki od drogich. Nie
    słyszałem, żeby komuś wybili szybę, aby zajumać tanią kamerkę.

    Piotr

  • 37. Data: 2016-06-30 18:31:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Uncle Pete"

> [...]

    przy tych parametrach (bo kiedy działają, jakość nagrania delkasuje
    wszystko w promieniu kilkaset złotych) mają jednorazową.
    Ciągle jednak nie rozumiem jak można używać takiego szitu :-)

  • 38. Data: 2016-06-30 22:44:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ciągle jednak nie rozumiem jak można używać takiego szitu :-)

    A czego należy używać? tylko nie wymądrzaj się, a podaj konkretne modele.

  • 39. Data: 2016-07-06 18:36:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Uncle Pete"

> [...]

    > Ciągle jednak nie rozumiem jak można używać takiego szitu :-)

    A czego należy używać? tylko nie wymądrzaj się, a podaj konkretne modele.
    A co ja głupi jestem by nie wymądrzać się ? Rzecz niesprawną należy naprawić
    lub wyrzucić.