  • 11. Data: 2017-08-28 09:28:17
    Temat: Re: telefon z dobrym aparatem i radiem
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-28 o 08:17, p...@g...com pisze:
    > galaxy kzoom

    Jaką masz wersję androida? Chodzi w miarę płynnie?
    Miałem GalaxyS2 i na domyślnym sofcie nie dało się używać.
    Wgrałem alternatywny i trochę pomogło.
    Zastanawiałem się nad tym modelem ale padło na Lumię.
    Ech gdyby windows nie umarł :-(

  • 12. Data: 2017-08-28 12:51:23
    Od: p...@g...com

    jest stockowy kit kat plus root zeby wyrzucic smieci i instalowac apki na sd,
    wiekszosc zbednych uslug powylaczana. Nie radzi sobie z odtwarzaniem video (mp4) w
    4k. Wydajnosc pomiedzy S4 a S5. Wszystko chodzi sprawnie wiec z CM nie chcialo mi sie
    eksperymentowac ale na co dzien mam inny telefon.

  • 13. Data: 2017-08-28 16:02:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-28 o 12:51, p...@g...com pisze:
> [...]
    4k. Wydajnosc pomiedzy S4 a S5. Wszystko chodzi sprawnie wiec z CM nie chcialo mi sie
    eksperymentowac ale na co dzien mam inny telefon.

    Zaciekawiłeś mnie. Pewnie w porównaniu z Z3 compact to będzie masakra?

  • 14. Data: 2017-09-03 12:19:52
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2017-08-27 o 14:33, Akarm pisze:

    > No bez jaj...
    > Przyzwoite - czyli wszystkie nieprzyzwoitości są zabronione. Znaczy
    > aparat telefoniczny z autocenzurą. Może jakieś sprzężenie z Rydzykiem?

    Ha ha. Przyzwoite w sensie o jakości zbliżonej do aparatu kompaktowego.

    - -
    Nika

  • 15. Data: 2017-09-03 12:20:25
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2017-08-28 o 08:17, p...@g...com pisze:
    > galaxy kzoom
    >
    > http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_k_zoom-6210.p
    hp

    > 3 latek wiec to wlasciwie juz zlom ale kasuje wszystko bez optycznego zoom-a a w
    dobrych warunkach spokojnie wytrzymuje konkurencje z malpkami :-)
    > nie moge sie go pozbyc bo nie ma godnego nastepcy, kreci w FHD, robi fotki 360 tu
    masz przykladowe foto:

    > https://goo.gl/maps/ZwQNsxKnAir

    Nie ma radia :-(

    - -
    Nika

  • 16. Data: 2017-09-03 14:30:29
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ha ha. Przyzwoite w sensie o jakości zbliżonej do aparatu kompaktowego.

    Aparaty kompaktowe są różne, niektóre jakością nie różnią się od
    bezlusterkowców. Ale rozumiem, że chodzi Ci o tańsze i prostsze kompakty.

    Jeżeli nie potrzebujesz zmiennej ogniskowej (zooma), nie zamierzasz
    robić dużych powiększeń i znosisz szumy kiedy jest ciemno, to właściwie
    każdy nowoczesny smartfon ze średniej półki się nada.

    Mam na przykład Samsunga A3 2017 i robi całkiem przyzwoite zdjęcia
    (aczkolwiek robię nim zdjęcia okazjonalnie, bo jakość nie dorównuje
    mojemu sprzętowi fotograficznemu, który nie jest z dolnej półki) i ma
    czułe radio.

    Tu możesz pooglądać przykłady zdjęć testowych z różnych smartfonów:
    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=1

    A, nic nie napisałaś o cenie...

  • 17. Data: 2017-09-04 12:44:58
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2017-09-03 o 14:30, Uncle Pete pisze:

    > A, nic nie napisałaś o cenie...

    Do 2 tysięcy. Byłam już prawie zdecydowana na Samsunga Galaxy s7 Edge,
    ale doczytałam, że funkcjonalność fm mają tylko modele amerykańskie.
    Teraz waham się między Sony Xperia Z5 a LG G5.

    - -
    Nika

  • 18. Data: 2017-09-04 16:50:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Uncle Pete" oogsl2$7ap$...@n...news.atman.pl

    > Aparaty kompaktowe są różne, niektóre jakością nie różnią się od bezlusterkowców.
    Ale rozumiem, że chodzi Ci o tańsze i prostsze
    > kompakty.

    Kompakty, bezlusterkowce, lustrzanki?...
    Czym kompakt różni się od bezlusterkowca?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 19. Data: 2017-09-05 12:16:04
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-09-04 16:50, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Uncle Pete" oogsl2$7ap$...@n...news.atman.pl

    > Kompakty, bezlusterkowce, lustrzanki?...
    > Czym kompakt różni się od bezlusterkowca?

    Wymiennymi obiektywami.

  • 20. Data: 2017-09-06 02:15:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Uncle Pete" oolth3$40g$...@n...news.atman.pl

    > Wymiennymi obiektywami.

    Bezlusterkowiec ma wymienne a kompakt nie ma?

    -=-

    BTW -- jak realizowana jest detekcja fazy w smartfonach?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.