  • 21. Data: 2017-09-06 17:42:15
    Temat: Re: telefon z dobrym aparatem i radiem
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-08-27 o 02:33, Nika pisze:
    > Kto może polecić telefon Android robiący przyzwoite zdjęcia i z tunerem
    > radiowym? Patrzyłam na Asus Zenfone Zoom S, ale sprzedawca odradzał ze
    > względu na słaby serwis Asusa (z każdą pierdołą trzeba wysyłać do
    > Koszalina). Jakieś sugestie?
    >
    > - -
    >
    > Nika

    redmi 4x?
    IMO w kategorii złomowfonów (do 1000zł) robi najlepsze zdjęcia. Radio
    tez jest, z tego co kojarzę, niewymagające podłączenia słuchawek.

    --
    @foe_pl

  • 22. Data: 2017-09-06 18:13:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 6 Sep 2017 17:42:15 +0200, w <oop50n$1so$1@node2.news.atman.pl>, the_foe
    <t...@c...pl> napisał(-a):

    > redmi 4x?
    > IMO w kategorii złomowfonów (do 1000zł) robi najlepsze zdjęcia. Radio
    > tez jest, z tego co kojarzę, niewymagające podłączenia słuchawek.

    A przy okazji -- z którego źródła nie naliczą VAT przy imporcie?

  • 23. Data: 2017-09-06 18:42:47
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-09-06 o 18:13, r...@k...pl pisze:

    > A przy okazji -- z którego źródła nie naliczą VAT przy imporcie?

    z Chin, jesli chodzi o telefony, to chyba wszyscy wysyłają do Polski bez
    cła, tzn zanizają wartośc przesyłki. No ale duża częśc jednak zatrzymują
    na granicy i dostaje się wezwanie do oclenia, lepiej udokumentować
    realny koszt, bo zapewne otworzą paczkę i naliczą drożej.

    --
    @foe_pl

  • 24. Data: 2017-09-06 18:46:19
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-09-06 o 18:42, the_foe pisze:

> [...]
    > na granicy i dostaje się wezwanie do oclenia, lepiej udokumentować
    > realny koszt, bo zapewne otworzą paczkę i naliczą drożej.

    ofc telefony z Chin są bez cła, chodzilo ofc o VAT.

    --
    @foe_pl