  • 31. Data: 2017-09-05 15:05:27
    Temat: Re: telefony z Chin
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-05 o 12:50, p...@g...com pisze:
    > --update: 100 różnicy ale mam przynajmniej prawa konsumenta :)
    >
    > update do update
    > zwlaszcza ze podlinkowales inna (tansza) wersje :-)

    Dla tego skorygowałem cenę :)

    > ten 3/32 chodzi po 120 euro z chin i 137 z niemiec

    https://www.geekbuying.com/item/International-Versio
    n-Xiaomi-Redmi-Note-4-3GB-32GB-Smartphone---Gold-376
    546.html

    Presale price:
    EUR
    132.12Ends In: 06d, 02:58:04

    Presale price:
    PLN
    579.84

    http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-4-dark-gray-32gb
    -poznan-fv23-i6946081491.html

    cena kup teraz
    659,00 zł

    To nawet nie jest 100 zł a 80 zł do tego z polskim paragonem albo
    fakturą VAT23%.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 32. Data: 2017-09-05 18:10:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 5 września 2017 08:18:41 UTC+2 użytkownik Chris napisał:
> [...]
    on-Xiaomi-Redmi-Note-4-4G-64GB-Smartphone---Gray-379
    094.html

    > Tylko po co użerać się z Chinami? skoro ten sdam model w sklepeie PL z
    > fakturą, polską gwarancją, polskimi prawami do reklamacji kosztuje o 27
    > więcej? do tego z Chin trzeba czekać nawet i miesiąc i mieć nadzieję że
    > dojdzie.
    >
    > https://www.sferis.pl/smartfon-xiaomi-redmi-note-4-l
    te-dualsim-32gb-android-60-zloty-p495967

    Ten sam kosztuje w tym sklepie 400 zł wiecej (to jest wersja wersja 64 GB) a wersja
    32 gb jest niedostepna (ta z Twojego linka).

    Natomiast jak najbardziej - dobry sklep z dobrymi opiniami i dajacy gwarancje na
    Polske - warto za to doplacic.

  • 33. Data: 2017-09-05 18:19:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 5 września 2017 10:01:29 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    te-dualsim-32gb-android-60-zloty-p495967

    > Są ludzie o mentalności biedaków. Oni muszą kupić taniej niż inni.
    > I nie zraża ich długie oczekiwanie na przesyłkę, ewentualność
    > oclenia co może wyrównać ceny oraz problemy z naprawami w przypadku
    > felernego egzemplarza. Ważne że mogą się pochwalić sprytem że
    > kupili taniej.

    Xiaomi dopiero od niedawna zaczyna byc sprzedawane przez polskie sklepy. Jest to
    wlasnie efektem poteznego prywatnego importu ich modeli. Sam sciagnalem dla siebie i
    rodziny 3, przy czym 2 pozniej pojawiły sie znacznie pozniej w Polsce a trzeci ( moj
    osobisty Xiaomi Mi 5s Plus) nigdy.

  • 34. Data: 2017-09-05 18:30:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 5 września 2017 15:05:05 UTC+2 użytkownik Chris napisał:

    > Dla tego skorygowałem cenę :)

    Specjalnie pokazalem wersje z wieksza pamiecia, bo zalozyciel watku szuka telefonu na
    kilka lat eksploatacji. Nie zylujcie tylko podpowiadajcie zgodnie z jego potrzebami
    ;)

  • 35. Data: 2017-09-05 19:12:55
    Od: p...@g...com

    Cykl życia produktu jest ograniczony przez rynek i nie ma co się napinać na flagowca
    który za 2-3 lata dościgną telefony że średniej półki. Aktualnie Xiaomi prezentuje
    odpowiedni stosunek ceny do jakości więc warto je kupować a z jakiego źródła to już
    kwestia preferencji.

  • 36. Data: 2017-09-05 20:52:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]

    oclenia co może wyrównać ceny oraz problemy z naprawami w przypadku
    felernego egzemplarza. Ważne że mogą się pochwalić sprytem że
    ---
    To czemu nie kupujesz markowego sprzętu tylko chińskie badziewie ?

  • 37. Data: 2017-09-05 21:43:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 20:52, re pisze:

> [...]
    > kupili taniej.
    > ---
    > To czemu nie kupujesz markowego sprzętu tylko chińskie badziewie ?

    A czemu ty niepoprawnie cytujesz?

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2017-09-05 22:30:07
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 05.09.2017 o 21:43, RadoslawF pisze:

    > A czemu ty niepoprawnie cytujesz?

    Bo to niereformowalny beton.

    --
    Czarek

  • 39. Data: 2017-09-05 23:01:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > kupili taniej.
    > ---
    > To czemu nie kupujesz markowego sprzętu tylko chińskie badziewie ?

    A czemu o to pytasz ? Masz hopla na tym punkcie ?

  • 40. Data: 2017-09-06 07:53:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 21:43, RadoslawF pisze:

    > A czemu ty niepoprawnie cytujesz?

    Bo to idiota. Olej go, to w końcu sobie pójdzie, albo zabiorą mu
    komputer w szpitalu.

    --
    Liwiusz