  • 21. Data: 2017-09-04 20:51:38
    Temat: Re: telefony z Chin
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ToMasz
    naskrobał(a):

    > a jak się ma snapdragon 625 do 800? w antutu sprawdzałem pi razy oko
    > 80tyś do 60 tyś, czyli dupy nie urywa....

    Coś pomyliłeś? Snap 625 ma 80 tys? A Snap 800 tylko 60tys? A nie odwrotnie?
    Snapdragona zamontowanego w RN4x 3/32 GB miałem w ręku i w porównaniu do
    RN4 3/64 na Helio - jest jakby szybszy. Taki "bystrzejszy", ale nie
    testowałem na żadnych grach a tylko przechodzenie przez opcje menu,
    ustawienia, wyświetlanie zdjęć, gotowość aparatu do zdjęć. Przełączanie z
    aparatu do kamery itp.

    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed

  • 22. Data: 2017-09-04 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik SERG m...@n...fm ...

    > Mój Samsung ma prawie 6 lat i planuje go wymienić w końcu na coś
    > bardziej współczesnego, ponieważ jego funkcję smart w zasadzie już nie
    > istnieją.
    > Zainteresowały mnie telefony z Państwa Środka. Za całkiem rozsądny $
    > oferują (przynajmniej na papierze) dobre parametry.
    > Nie jestem wymagającym użytkownikiem i chciałbym żeby mój kolejny tel.
    > posłużył mi co najmniej 4 lata. Moje pytanie jest takie czy ktoś miał
    > jakiś dłuższy kontakt z takimi telefonami (Xiaomi, LeEco, DooGee)?
    > Jestem ciekaw jak z ich wytrzymałością/jakością po 2-3 latach
> [...]

    Mam dwa egzemplarze xiaomi:
    redmi note 3 pro
    mi4c
    kupowałem w poslkeij dystrybucji za ok 600zł kazdy ZTCP.

    Ogólnie telefony super działają, dotyk, ekran, bateria - bajka.

    Zauwazyłem tylko jeden problem ktorego jeszczen ie udało mi sie rozkminic -
    mam problem z yanosikiem ktory miałby działac w tle pod google maps - nei
    chce działać.
    Na razie nie wiem dlaczego chociaz podejrzewam nakładkę miui.

    Miałem kiedys w rece dodgee, który kosztował jakies 200zł.
    Niestety to był słaby telefon, zwłaszcza dotyk był bardzo mało precyzyjny i
    zle działał na krawedziach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 23. Data: 2017-09-05 08:16:07
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-04 o 02:06, ALEX MR pisze:

    > Virgin działa na masztach Play, więc nie dla Ciebie :-P

    Virgin LTE działa na masztach Play, T-M, Plus działa ale już tylko H+
    choć filmy YT czy streming TV ciągnie bez problemu.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 24. Data: 2017-09-05 08:19:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-04 o 00:50, krzysztofsf pisze:

    > Xiaomi ma autoryzacje (partner) Google i certyfikacje.
    > Musisz kupic wersje z Global Rom, najlepiej international.
    >
    > dobry jest np
    >
    > https://www.geekbuying.com/item/Offical-Global-Versi
    on-Xiaomi-Redmi-Note-4-4G-64GB-Smartphone---Gray-379
    094.html

    Tylko po co użerać się z Chinami? skoro ten sdam model w sklepeie PL z
    fakturą, polską gwarancją, polskimi prawami do reklamacji kosztuje o 27
    więcej? do tego z Chin trzeba czekać nawet i miesiąc i mieć nadzieję że
    dojdzie.

    https://www.sferis.pl/smartfon-xiaomi-redmi-note-4-l
    te-dualsim-32gb-android-60-zloty-p495967

  • 25. Data: 2017-09-05 08:26:28
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-05 o 08:19, Chris pisze:

> [...]
    > dojdzie.
    >
    > https://www.sferis.pl/smartfon-xiaomi-redmi-note-4-l
    te-dualsim-32gb-android-60-zloty-p495967

    update: 100 różnicy ale mam przynajmniej prawa konsumenta :)

  • 26. Data: 2017-09-05 09:35:35
    Od: p...@g...com

    --Virgin LTE działa na masztach Play, T-M, Plus działa ale już tylko H+
    choć filmy YT czy streming TV ciągnie bez problemu.

    cwaniaki tna LTE swoim prepaidom ale w roamingu krajowym (jeszcze) tego virtualnym
    nie robia czyli prepaid VM ma w sieci Plusa LTE a prepaid Plusa juz nie :-)
    dlatego czasami oplaca sie miec w mobilnym routerze LTE karte prepaid jakiegos krzaka
    typu VM czy RBM

  • 27. Data: 2017-09-05 10:01:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 08:26, Chris pisze:

    te-dualsim-32gb-android-60-zloty-p495967

    > update: 100 różnicy ale mam przynajmniej prawa konsumenta :)

    Są ludzie o mentalności biedaków. Oni muszą kupić taniej niż inni.
    I nie zraża ich długie oczekiwanie na przesyłkę, ewentualność
    oclenia co może wyrównać ceny oraz problemy z naprawami w przypadku
    felernego egzemplarza. Ważne że mogą się pochwalić sprytem że
    kupili taniej.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2017-09-05 12:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> [...]
    > google maps - nei chce działać.
    > Na razie nie wiem dlaczego chociaz podejrzewam nakładkę miui.

    Mały update - okazało sie ze winne jest ustawienie baterii na oszczedne
    uzywanie aplikacji w tle.
    Po włączeniu opcji "uzywaj baterii bez ograniczen" problem zniknał. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 29. Data: 2017-09-05 12:50:53
    Od: p...@g...com

    --update: 100 różnicy ale mam przynajmniej prawa konsumenta :)

    update do update
    zwlaszcza ze podlinkowales inna (tansza) wersje :-)

    ten 3/32 chodzi po 120 euro z chin i 137 z niemiec

  • 30. Data: 2017-09-05 14:49:19
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 3 Sep 2017 15:50:01 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:

> [...]
    >
    > dobry jest np
    >
    > https://www.geekbuying.com/item/Offical-Global-Versi
    on-Xiaomi-Redmi-Note-4-4G-64GB-Smartphone---Gray-379

    Popieram zakup Xiaomi, i nawet nie dlatego, że akurat ten model mam (o 100
    pln taniej z gearbesta, ale wersje 3GB), ale dlatego, że miałem już ZTE
    oraz Jiayu (też z chin) i oba były sporo gorsze niż Xiaomi. Po drugie, ale
    tego nie sprawdziłem, ponoć w polsce respektowana jest gwarancja na telefon
    kupiony w chinach, bo xiaomi ma polski oddział.

    Mam go co prawda krótko, ale od początku czuć wyższy level niż w
    poprzednich markach.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka