  • 51. Data: 2017-09-06 23:19:39
    Temat: Re: telefony z Chin
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 3 Sep 2017 16:58:14 +0200, " ...:::WISKOLER:::..."
    <j...@b...rh> wrote:

    >Virgin ma lepsze (moim zdaniem)
    >obłozenie nadajników LTE od T-mobile.

    Dowcip roku. Zwłaszca że Virgin nie ma swoich nadajników, tylko
    korzysta z infry Playa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 52. Data: 2017-09-06 23:28:05
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.09.2017 o 16:35, JoteR pisze:

    > Hę? Ar ju siur?

    Do 42. Wielkie mi mecyje

  • 53. Data: 2017-09-06 23:28:35
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.09.2017 o 14:33, Chris pisze:
    /.../
    > Telefon to nie dostawca internetu dla firmy :) mam 11GB pakietu danych i
    > nie jestem w stanie zużyć więcej niż 4-5GB a to i tak muszę się bardzo
    > starać.

    Czyli nie potrzebujesz LTE

  • 54. Data: 2017-09-06 23:29:44
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 6 Sep 2017 23:28:05 +0200, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:

    >Do 42. Wielkie mi mecyje

    42 Mbit a 44000 Mbit to jednak spora róznica ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 55. Data: 2017-09-06 23:41:05
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Smok Eustachy" napisał:

    > Do 42. Wielkie mi mecyje

    Faktycznie, niemal żadne. Raptem kilka rzędów wielkości.
    Przy mierzeniu wentylka też stosujesz taką arytmetykę? ;->

    JoteR

  • 56. Data: 2017-09-06 23:50:57
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.09.2017 o 23:41, JoteR pisze:

    > Faktycznie, niemal żadne. Raptem kilka rzędów wielkości.
    > Przy mierzeniu wentylka też stosujesz taką arytmetykę? ;->
    >
    > JoteR

    LOL

  • 57. Data: 2017-09-07 11:20:38
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-06 o 23:28, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 06.09.2017 o 14:33, Chris pisze:
    > /.../
    >>
    > Czyli nie potrzebujesz LTE

    Nie :) choć mam obsługiwane.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 58. Data: 2017-09-07 11:23:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-06 o 23:19, j...@i...pl pisze:

    > Dowcip roku. Zwłaszca że Virgin nie ma swoich nadajników, tylko
    > korzysta z infry Playa.

    Do tego wqrwia mnie na maxa bo LTE w firmie mi pokazuje na PLAY ale sieć
    już nie działa (rwie co chwilę, zarówno dane jak i rozmowy), za to T-M
    działa bez problemu w roamingu ale już bez LTE. Przez to musiałem
    zmienić opcję wyboru sieci z automatu na ręczne i wybrać T-M jako stały
    dostawca sygnału.

  • 59. Data: 2017-09-07 11:24:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-06 o 17:54, krzysztofsf pisze:

    > Przy 32 GB ROM mialbym wolne tylko 8GB.

    RAM kolego a nei ROM, na razie max ROM to 6GB i to tylko w paru
    Chińskich modelach. Standard obecnie to od 2 do 4GB w TOP modelach.

  • 60. Data: 2017-09-07 11:36:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >RAM kolego a nei ROM, na razie max ROM to 6GB i to tylko w paru
    >Chińskich modelach. Standard obecnie to od 2 do 4GB w TOP modelach.

    Flash. Takie cos miedzy RAM a ROM.

    Z RAM nie mylic, bo to w Androidzie calkiem cos innego.

    ROM ... jest jeszcze w telefonach ? Czy to juz tylko czesc flash ?

    J.