  • 11. Data: 2010-12-30 12:32:24
    Temat: Re: urządzenie do ciągłego pomiaru parametrów akumulatora
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:ifhqcq$164o$1@news2.ipartners.pl...

    > Eee, to w ceedzie jest naturalne?

    Ceed pali od pierwszego strzału, nigdy się jeszcze nawet nie zająknął.
    Nawet jak go zostawiłem ostatnio na tydzień pod chmurką w Berlinie, a po
    powrocie wyluzowany wakacjami zapomniałem o poczekaniu na podgrzanie świec
    żarowych, to odpalił po 2 sekundach, co mnie szczerze zdziwiło (tyle że
    lekko nierówno pracował, więc ponowiłem procedurę).

    A to powyżej pisałem o Punto, które przez 350 dni w roku stoi w garażu.

  • 12. Data: 2010-12-30 13:02:37
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-30 12:32, Cavallino pisze:
> [...]
    więc ponowiłem procedurę).

    > A to powyżej pisałem o Punto, które przez 350 dni w roku stoi w garażu.

    Sorry ale sądząc z "Miałem podobne problemy, latałem, mierzyłem, reklamowałem kolejny
    aku,"
    nie przypuszczałem, że piszesz o pojeździe kolekcjonerskim który głównie stoi.

    Więc albo masz jakieś powody (?) przypuszczać że kol. bagno swego pojazdu również
    praktycznie w ogóle nie używa, albo przykład który podajesz jest od czapy.

  • 13. Data: 2010-12-30 13:11:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    wiadomości news:

    > Więc albo masz jakieś powody (?) przypuszczać że kol. bagno swego pojazdu

    Tak - pisał o krótkich odcinkach.
    Czyli duży pobór przy odpalaniu i małe (bo krótkie) ładowanie w trakcie
    pracy silnika.
    Analogiczna sytuacja.
    Samoistne rozładowanie podczas postoju jest tu pomijalne, a reszta warunków
    jeszcze gorsza niż u mnie.