  • 31. Data: 2017-08-30 10:26:53
    Temat: Re: utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup

    >Piszesz tak jakby 0,5m prześwitu to była pożądana rzecz. Średnia w
    >okolicy 20cm z czegoś wynika.

    Z wielkosci kol.
    A kola z wielkosci samochodu.

    No i jeszcze w cywilizowanych swiatach dorogi dostosowuje sie do
    samochodow, a u nas trzeda sie dostosowac do drog :-)

    J.

  • 32. Data: 2017-08-30 19:10:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Ja mam i stwierdzam, że tak samo jak obniżanie zawieszenia do
    > codziennego użytku nie ma najmniejszego sensu jak nie wiesz co robisz,
    > tak polecanie Kowalskiemu byle większego prześwitu, to wyrządzanie mu
    > niedźwiedziej przysługi.

    No nie wiem, ja do ceeda miałem jedno zastrzeżenie - mega mały prześwit.
    Dlatego nie kupiłem następnego, tylko suva, a potem crossovera.

  • 33. Data: 2017-08-30 19:11:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Może i udają, ale raczej się nie spotyka dużych suwów (pow 2,5t) na
    > 17-tkach z dużymi balonami.

    Bo taki suv jest nim tylko z nazwy.
    Za ciężki żeby miał jakiekolwiek własności terenowe.

  • 34. Data: 2017-08-30 19:51:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nieprawda z tym szorowaniem dupa. Jak wsiadam do mastera to chwile chce ruszac z
    jedynki a jak potem do osobowego to znowu chwile chce ruszc z dwojki.

  • 35. Data: 2017-08-30 21:06:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 19:51 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Nieprawda z tym szorowaniem dupa. Jak wsiadam do mastera to chwile chce
    > ruszac z jedynki a jak potem do osobowego to znowu chwile chce ruszc z
    > dwojki.

    Bo jeździsz tym masterem 5km na tydzień. Zrób z 3kkm w miesiącu i
    przesiedź się do osobówki. W Twoim trybie do niczego się nie zdążysz
    przyzwyczaić.

    TG

  • 36. Data: 2017-08-30 21:23:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 19:11 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Bo taki suv jest nim tylko z nazwy.
    > Za ciężki żeby miał jakiekolwiek własności terenowe.

    Za ciężki powiadasz? - co powiesz na GLS'a?
    585KM, 760Nm - ponad 2,5t.

    http://www.test.auto.pl/news/juz-nie-gl-a-gls-najwyz
    sza-wydajnosc-na-drodze-i-w-terenie/

    "Egzemplarze wyposażone w opcjonalny pakiet Off-Road Engineering mają też
    przydatny w wymagających warunkach terenowych tryb OFF-ROAD+, który
    współpracuje z przekładnią redukcyjną i blokadą centralnego dyferencjału.
    Możliwości GLS-a na nieutwardzonych nawierzchniach dodatkowo zwiększa
    zawieszenie pneumatyczne AIRMATIC z regulowanym prześwitem (maksymalnie
    306 mm) i głębokością brodzenia do 600 mm."

    W tej klasie jest kilka podobnych klocków, które radzą sobie całkiem
    dobrze w terenie (jak na Suvy oczywiście).

    TG

  • 37. Data: 2017-08-31 10:52:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Za ciężki powiadasz? - co powiesz na GLS'a?
    > 585KM, 760Nm - ponad 2,5t.

    Że nikt go nigdy w terenie nie widział a kosztuje prawie
    800 tysięcy.
    Najtańszy waży tyle samo, koni ma o połowę mniej, kosztuje
    też połowę przykładowego. I też właściciele z asfaltu nie
    zjeżdżają.

    SUV to auto udające terenówkę a jego najbardziej używana
    właściwość terenowa (u nas) to pokonywanie krawężników.
    A to co podałeś to SUV dla bogatszej klienteli.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2017-08-31 18:56:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Za ciężki powiadasz? - co powiesz na GLS'a?
    > 585KM, 760Nm - ponad 2,5t.

    To samo.

    > W tej klasie jest kilka podobnych klocków, które radzą sobie całkiem
    > dobrze w terenie (jak na Suvy oczywiście).

    Pierwsze błotko i zapadają się w nim, nawet tam, gdzie Duster na
    fabrycznych oponach przejedzie bez problemów.

  • 39. Data: 2017-08-31 20:02:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 31 Aug 2017 18:56:35 +0200, w <oo9f43$thr$1@node1.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Pierwsze błotko i zapadają się w nim, nawet tam, gdzie Duster na
    > fabrycznych oponach przejedzie bez problemów.

    Chyba to w Automaniaku był test takich terenówek -- takie "2,5t, full
    electronic" grzęzły pierwsze -- najdalej zajechała Panda 4x4.

  • 40. Data: 2017-09-01 10:30:57
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, September 1, 2017 at 4:03:08 AM UTC+10, r...@k...pl wrote:

    > Chyba to w Automaniaku był test takich terenówek -- takie "2,5t, full
    > electronic" grzęzły pierwsze -- najdalej zajechała Panda 4x4.

    I wcale mnie to nie dziwi - bo w prawdziwym terenie waga sie naprawde liczy. Bardziej
    niz te 500 koni.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --