  • 21. Data: 2016-12-07 21:44:21
    Temat: Re: wczorajszy wypadek drewniaka na S8
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2016 o 21:21 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> pisze:

    > Nie wiem jakie tam macie zwyczaje, ale u nas w trójmieście jak się coś
    > rozwali na obwodnicy, to dłuższy korek jest w przeciwną stronę.
    > Powód jest prosty - przejeżdża się dalej od miejsca akcji, więc trzeba
    > bardziej zwolnić żeby się pogapić albo trzasnąć fotkę na fejsa.

    To jest standard rzekłbym autostradowy.
    Nie wynika wcale z "robienia fotek" czy gapienia.
    Jak jedziesz te 120-140km/h to każda nietypowa sytuacja (wypadek, krowa na
    poboczu, policmajstry) powoduje odruchowe depnięcie hamulca. Jak jest
    gęsty ruch to takie "depnięcie" propaguje się w tył aż do zatrzymania przy
    n-tym pojeździe. Zatrzymanie skutkuje globalnym korkiem "z niczego", który
    się rozładowuje bardzo wolno. Obserwuję takie sytuacje na każdej
    autostradzie przy dużym ruchu.

    TG

  • 22. Data: 2016-12-07 21:48:15
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2016 o 20:30 re <r...@r...invalid> pisze:

    > puławskiej do węzła konotopa.
    > Na konotopie lewe pasy idące na A2 były zablokowane przez tych chcących
    > się wcisnąć na S8 na Białystok.
    > Kto miał CB i zdążył w porę zjechać na Żyrardów miał trochę lepiej (ale i
    > jechał w korku).
    > ---
    > A nawigacje ?

    Niestety nie sprawdziłem. Ale w Wawie google mi się nie sprawdzają -
    pokazują korki z półgodzinnym opóźnieniem. Jak nie ma wypadku tylko korki
    związane z godzinami szczytu - sam lepiej nawiguję niż nawigacja :-)

    TG

  • 23. Data: 2016-12-08 09:59:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 07 Dec 2016 21:48:15 +0100, w <o...@l...harvard.local>,
    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał(-a):

    > Niestety nie sprawdziłem. Ale w Wawie google mi się nie sprawdzają -
    > pokazują korki z półgodzinnym opóźnieniem.

    Typowe. Sprawdź sobie NE.

  • 24. Data: 2016-12-08 20:24:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"

> [...]

    pokazują korki z półgodzinnym opóźnieniem. Jak nie ma wypadku tylko korki
    związane z godzinami szczytu - sam lepiej nawiguję niż nawigacja :-)
    Świat się nie kończy na google

    No ale ... tak sobie ciągle myślę ... nawigacja, tankowania, CB komórkowe

  • 25. Data: 2016-12-08 20:25:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    > Niestety nie sprawdziłem. Ale w Wawie google mi się nie sprawdzają -
    > pokazują korki z półgodzinnym opóźnieniem.

    Typowe. Sprawdź sobie NE.
    ---
    A masz coś open source ? :-)