  • 41. Data: 2019-04-30 21:54:50
    Temat: Re: wideorozmowy - jak najprościej?
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > A ja taka.. nieubrana. :-)
    >
    > Robert

    Głodnemu chleb na myśli ^^

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 42. Data: 2019-04-30 22:01:13
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-30 o 21:09, Kris pisze:

    > Pt to
    > Jak kilka lat temu kupilem multiplę to zaczełem na ulicy zauwazać multiple
    > Teraz mam to samo z peugeotami 307

    ^^

    > Szczególnie w biznesie raczej niewiele tego jest

    To czemu zapotrzebowanie w biznesie jest tak duże?

    Według statystyk:
    https://www.commercialintegrator.com/communications/
    collaboration/video-collaboration-market-video-confe
    rencing/

    > Mam córke nastolatkę i często chata pełna jej znajomych- nie zauważyłem aby
    korzystali z vdeorozmów. Z komunikatorów przeróżnych korzystaja namiętnie.

    Ale jak już gasną światła i uprawiają tzw. cyberek, to raczej nie przez
    czaty tekstowe ^^ (nabijam się tylko)

    > Nie ma zapotrzebowania to i usługa umarła śmiercią naturalną

    Ale wideo rozmowy nie umarły. My mówimy o tym, dlaczego usunięto opcję z
    systemów komórkowych, a zostały opcje w aplikacjach. Jesteś pewny, że to
    dlatego?

    > A po co ta sieć wyłaczać przy dzisiejszych cennikach tzw nolimitów?

    Tego to ja nie wiem. Zapytaj może starszych ludzi, którzy mają tak na
    oko 60-70 lat :)

    Ale wiesz, czasem apki mogą zużyć w tle cały transfer (jeśli ktoś nad
    tym nie potrafi zapanować).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 43. Data: 2019-04-30 22:29:56
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > A ja taka.. nieubrana. :-)

    Czasem niezbyt uczesana, ale szybko rozłączałam i przypuszczam, że druga
    strona nie ma telefonu z tą funcją. Muszę przy okazji zapytać.

    --
    animka

  • 44. Data: 2019-05-01 14:29:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 kwietnia 2019 21:52:40 UTC+2 użytkownik Filip454 napisał:

    > Nie obraź się, ale szufladkowanie ludzi na pokolenia, pod względem tego
    > co lubią, to największy kretynizm jaki w życiu widziałem.

    A gdzie i kiedy Ciebie zaszufladkowałem?
    Są różne grupy pokoleniowe i każdy z nas do jakiejś należy

    > Według Ciebie, skoro mam 40 lat, to już nie wolno mi korzystać z rozmów
    > wideo?

    Gdzie tak napisałem?

    > Takie podejście obraża zdecydowaną większość użytkowników grup
    > dyskusyjnych i ogólnie jest domeną ludzi ograniczonych, którzy sami
    > zamykają się w ryzach narzuconych przez społeczeństwo.

    O czym Ty człowieku piszesz? Czytałeś co napisałem? Gdzie tam kogoś obraziłem?

    > A jak jem tylko mięso z ziemniakami to jestem z pokolenia PRL? Szanujmy się.

    Nie pisz bzdur. Poczytaj Sobie o grupach pokoleniowych i różnicach między nimi.
    Ciekawy temat.

    > Ty i Twoi znajomi, tak samo jak ja i moi znajomi =/= wszyscy

    Oczywiście
    Ale skoro videorozmowy się nie przyjęły to znaczy że nie ma zapotrzebowania na taką
    usługę
    A jak ktoś do jakiś niszowych zastosowań potrzebuje to są stosowne aplikacje z taką
    funkcją

    > Tak samo i tutaj - nasze prywatne obserwacje =/= rzeczywiste dane
    >
    > Źródło:
    > https://www.theverge.com/2017/12/13/16772704/faceboo
    k-messenger-17-billion-video-chats-2017

    > To wg Ciebie mało?

    Biorąc pod uwage że z FB ma ponoć ponad 2 miliardy użytkowników to te 17 miliardów
    videorozmów rocznie nie powala

  • 45. Data: 2019-05-01 21:10:15
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-01 o 14:29, Kris pisze:
    > Nie pisz bzdur. Poczytaj Sobie o grupach pokoleniowych i różnicach między nimi.
    Ciekawy temat.

    Chodzi mi o to, że sama klasyfikacja na grupy pokoleniowe nie do końca
    się sprawdza.

    Dzisiaj (zresztą nie tylko dziś) jest bardzo dużo ludzi-wyjątków, którzy
    na przykład należą do pokolenia X, a nie są wcale tak bezpłciowi, jak
    określa ich definicja tego pokolenia. Wiele z nich uwielbia podejmować
    wyzwania oraz myśleć nieszablonowo - odstępstwo od utartego schematu
    niemal zawsze powoduje, że takiego osobnika po prostu nie możesz
    przyporządkować do danego pokolenia, choćby wiekiem się zgadzał z definicją.

    Przecież w swoim życiu na pewno spotkałeś niejedną osobę, która ma np.
    60 lat, a zachowuje się i żyje według schematów dopasowanych do
    kompletnie innej grupy pokoleniowej. Bardziej o to mi chodziło, w
    kontekście tego, że takie podziały nie mają często sensu. Po części ma
    to związek z różnymi kryzysami wieku, ale prawda jest taka, że ludzie
    mają różne charaktery i owszem, jest to ciekawy temat, ale często
    szufladkuje się przez to ludzi i podcina im skrzydła. Jeśli babcia 70
    lat chce rozmawiać przez kamerkę, to chyba nikt nie ma prawa jej tego
    wytykać/zabronić? Człowiek urodził się z wolną wolą i uważam, że każda
    próba takiej generalizacji ludzkich umysłów jest ciekawa, ale to trochę
    ludzi ogranicza. Choćby przez samo uświadamianie im tą klasyfikacją, że
    "przecież ty należysz do tego i tego pokolenia (X, Y, Z) - nie możesz
    grać w gierki, jesteś za stara, idź popracować w ogrodzie". Nie uważasz?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]