  • 31. Data: 2019-04-29 00:28:02
    Temat: Re: wideorozmowy - jak najprościej?
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-28 o 22:23, J.F. pisze:

    > Najwyrazniej jestes wyjatkiem :-)
    >
    > Jakby tak sporo uzywalo, to by byla ...
    >
    > J.

    Właśnie ostatnio całkiem sporo osób używa wideo rozmów (albo może
    zacząłem bardziej zwracać na to uwagę ^^), ale po prostu poprzez
    Skajpaje i inne twory. Na całym świecie odbywa się codziennie naprawdę
    dużo wideo rozmów, szczególnie w biznesie.

    W sumie to w Polsce młodzież ich używa stosunkowo często. Ale
    najczęściej używają jakichś Snapchatów i innych, podobnych temu tworów z
    krótkimi filmikami.

    Ogólnie, gdyby proces łączenia został całkowicie zautomatyzowany, to
    podejrzewam, że starsi ludzie też więcej by rozmawiali w ten sposób, a
    tak jest często sytuacja, w której np. nie potrafią uruchomić sieci
    komórkowej, żeby połączyć się wideo przez Skype, czy cokolwiek innego
    (nawet FaceTime'a, bo tam też musisz najpierw włączyć internet z sieci
    komórkowej).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 32. Data: 2019-04-29 01:36:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 00:28:02 +0200, Filip454 napisał(a):

> [...]
    >
    > Ogólnie, gdyby proces łączenia został całkowicie zautomatyzowany, to
    > podejrzewam, że starsi ludzie też więcej by rozmawiali w ten sposób,

    Ale byl zautomatyzowany.

    I google go wyrzucil ... czyzby nikt nie korzystal ?

    J.

  • 33. Data: 2019-04-29 03:35:14
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-29 o 01:36, J.F. pisze:

    > Ale byl zautomatyzowany.
    >
    > I google go wyrzucil ... czyzby nikt nie korzystal ?
    >
    > J.

    Jeśli znalazłbyś jakiś sensowny artykuł na ten temat to podeślij - jakoś
    nie mogę niczego ciekawego wyszukać :/

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 34. Data: 2019-04-29 20:20:58
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    J.F. explained on 2019-04-28 :

> [...]
    > Wymagalo wlaczenia polaczenia danych ale trudno mi powedziec, co tam
    > jest istotne w konfiguracji.
    > To chyba jakies bezposrednie polaczenie telefon-telefon jest, nie
    > przez internet ?
    >
    > Ulefon - nie ma opcji. A moze jest, tylko czegos wymaga, aby sie
    > ujawnic ? To mnie az tak bardzo nie dziwi.
    >
    > HTC ... tez nie ma opcji. A to juz troche dziwi, bo firma z
    > tradycjami.
    > Co ciekawe - firma ma rozszerzenia (Eye Experience, Desire Eye),
    > pomagajace w wideorozmowach ... dodatkowych aplikacji.

    erience-advanced-video-calling-features-on-the-htc-d
    esire-eye-and-htc-one-m8/

    > O co tu chodzi? Jak nie wiadomo o co, to o pieniadze ? :-)
    > Ale klienci nie chcieli placic operatorom, czy producenci za jakies
    > patenty ?
    >
    > https://www.quora.com/Why-is-the-3G-video-call-not-a
    -feature-in-these-days-on-smartphones
    > https://www.quora.com/What-does-it-take-to-add-nativ
    e-3G-video-calling-support-to-existing-handsets

    Nie przytoczę źródła, ale z tego co pamiętam to właśnie chodziło o
    jakieś patenty na terenie USA, dlatego firmy zaczęły z tego rezygnować
    i tak już zostało.

  • 35. Data: 2019-04-30 01:04:10
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Najwyrazniej jestes wyjatkiem :-)
    >
    > Jakby tak sporo uzywalo, to by byla ...

    Ja mam przy kontakcie ikonę maila i jeszcze wideorozmowę. Wyłączyłam ją,
    bo często przez omyłkę naciskałam nie to co trzeba i już mnie
    wideorozmowa wyskakiwala. Fakt, że druga osoba też musi posiadać dostęo
    do wideorozmów.

    --
    animka

  • 36. Data: 2019-04-30 01:05:36
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Ale byl zautomatyzowany.
    >
    > I google go wyrzucil ... czyzby nikt nie korzystal ?

    Moj telefon jest na silniku (czy jak mu tam) google android.

    --
    animka

  • 37. Data: 2019-04-30 14:35:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-30 o 01:04, Animka pisze:
    > i już mnie wideorozmowa wyskakiwala.
    A ja taka.. nieubrana. :-)

    Robert

  • 38. Data: 2019-04-30 21:04:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 16:11:46 UTC+2 użytkownik Filip454 napisał:

    > Nie mam pojęcia kto to ubił (i czy celowo), ale jedno jest pewne - takie
    > uniwersalne wideo rozmowy byłyby super sprawą i na pewno często bym z
    > nich korzystał.

    Pewnie jesteś z pokolenia z
    Ja z videorozmowy skorzystałem może raz czy dwa razy kilka lat temu dla
    przetestowania bo kiedyś w telefonach było to dostępne praktycznie w standardzie. Ale
    że to było bez sensu to sie nie przyjęło. Z tego co się orientuję żaden z moich
    znajomych tego nie używa i za tym nie tęskni. I pewnie operatorzy z racji małego
    zapotrzebowania zrezygnowali z tej funkcji.

    >A dzisiaj, albo ktoś korzysta z WhatsAppa, albo z
    > Facebooka, albo ze Skype i trzeba każdą apkę instalować dla każdego
    > pojedynczego znajomego ^^

    Mało kto w tych wyżej wymienionych aplikacji korzysta z funkcji video rozmów. Tak
    wynika przynajmniej z moich obserwacji
    A jak ktoś lubi(ale to nisza) to ma taką możliwość.

  • 39. Data: 2019-04-30 21:09:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 00:28:06 UTC+2 użytkownik Filip454 napisał:

    > Właśnie ostatnio całkiem sporo osób używa wideo rozmów (albo może
    > zacząłem bardziej zwracać na to uwagę ^^),

    Pt to
    Jak kilka lat temu kupilem multiplę to zaczełem na ulicy zauwazać multiple
    Teraz mam to samo z peugeotami 307

    >ale po prostu poprzez
    > Skajpaje i inne twory. Na całym świecie odbywa się codziennie naprawdę
    > dużo wideo rozmów, szczególnie w biznesie.

    Szczególnie w biznesie raczej niewiele tego jest

    > W sumie to w Polsce młodzież ich używa stosunkowo często.
    Mam córke nastolatkę i często chata pełna jej znajomych- nie zauważyłem aby
    korzystali z vdeorozmów. Z komunikatorów przeróżnych korzystaja namiętnie.

    > Ogólnie, gdyby proces łączenia został całkowicie zautomatyzowany, to
    > podejrzewam, że starsi ludzie też więcej by rozmawiali w ten sposób,

    Nie ma zapotrzebowania to i usługa umarła śmiercią naturalną

> [...]
    > komórkowej, żeby połączyć się wideo przez Skype, czy cokolwiek innego
    > (nawet FaceTime'a, bo tam też musisz najpierw włączyć internet z sieci

    A po co ta sieć wyłaczać przy dzisiejszych cennikach tzw nolimitów?

  • 40. Data: 2019-04-30 21:52:36
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-30 o 21:04, Kris pisze:

    > Pewnie jesteś z pokolenia z

    Nie obraź się, ale szufladkowanie ludzi na pokolenia, pod względem tego
    co lubią, to największy kretynizm jaki w życiu widziałem.

    Według Ciebie, skoro mam 40 lat, to już nie wolno mi korzystać z rozmów
    wideo? Takie podejście obraża zdecydowaną większość użytkowników grup
    dyskusyjnych i ogólnie jest domeną ludzi ograniczonych, którzy sami
    zamykają się w ryzach narzuconych przez społeczeństwo.

    A jak jem tylko mięso z ziemniakami to jestem z pokolenia PRL? Szanujmy się.

> [...]
    znajomych tego nie używa i za tym nie tęskni. I pewnie operatorzy z racji małego
    zapotrzebowania zrezygnowali z tej funkcji.

    Ty i Twoi znajomi, tak samo jak ja i moi znajomi =/= wszyscy

    > Mało kto w tych wyżej wymienionych aplikacji korzysta z funkcji video rozmów. Tak
    wynika przynajmniej z moich obserwacji
    > A jak ktoś lubi(ale to nisza) to ma taką możliwość.

    Tak samo i tutaj - nasze prywatne obserwacje =/= rzeczywiste dane

    Źródło:
    https://www.theverge.com/2017/12/13/16772704/faceboo
    k-messenger-17-billion-video-chats-2017

    To wg Ciebie mało?