  • 1. Data: 2019-02-09 03:56:37
    Temat: (wł/wy)łącznik dla RPi i podobnych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Temat stary, ale ciekaw jestem czy pojawiły się jakies nowe rozwiązania,
    które dawałyby RPi wyłącznikową funkcjonalność typowego sprzetu rtv. Z
    relatywnych nowości (sprawdzałem wcześniej z 5 lat temu) widzę np. to:

    https://www.msldigital.com/collections/all-products/
    products/remotepi-board-for-pi-3-external-ir-and-led
    -1

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2019-02-09 09:07:37
    Temat: Re: (wł/wy)łącznik dla RPi i podobnych
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

> [...]
    >
    > https://www.msldigital.com/collections/all-products/
    products/remotepi-board-for-pi-3-external-ir-and-led

    Czy Ty chcesz sterować telewizorem za pośrednictwem RPi, i diody IR czy
    ta płytka którą linkujesz wyżej ma "coś" o czym ja nie mam pojęcia?
    Pytam, bo ostatnio ogarnąłem podobny temat z arduino.
    ToMasz

  • 3. Data: 2019-02-09 11:05:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-09, ToMasz <N...@o...pl> wrote:

> [...]
    > ta płytka którą linkujesz wyżej ma "coś" o czym ja nie mam pojęcia?
    > Pytam, bo ostatnio ogarnąłem podobny temat z arduino.

    Docelowo chciałbym mieć pełnosprawny, stacjonarny media player czyli aby
    to się zachowywało tak jak np odtwarzacz dvd czy bluray, czyli miało
    standardowy stan "standby". Jak zainstaluję Kodi czy Libreeleca czy
    jeszcze inny klon to do tego są piloty i się da bez problemu ogarnąć i
    radiowo i na IR, ale nie ma jak tego elegancko właczyć/wyłaczyć. Robię
    np. shutdown systemu i muszę ruszyć d. aby włączyć ponownie.

    Są dostępne za grosze moduły IR z przekaźniczkiem i na czymś takim
    dałoby się od biedy zrobić całość ale nie probowałem się jeszcze za
    bardzo wgłębiać, jak np. stwerdzić czy zrobił się już shutdown a dalej
    odciąć zasilanie. Włączenie w sumie jest prostsze.

    --
    Marcin