  • 11. Data: 2015-02-27 17:56:32
    Temat: Re: [OT] włącznik światła schodowy
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 27.02.2015 14:46, identyfikator: 20040501 wrote:

> [...]
    pg?preview

    > a już Cię chciałem pochwalić za wartościową podpowiedź....
    > na tej stronie nie ma nigdzie konwertera, tu można tylko wgrać swoje
    > pliki...
    >
    > może Ktoś zna jakąś stronę w temacie?

    Ty jednak jesteś idiotą.
    Nie chodzi o stronę z obrazkiem, chodzi o to,
    co przedstawia obrazek!

    pzdr
    bartekltg

  • 12. Data: 2015-02-27 18:31:20
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    taaakkkkk...

    natomiast Ty zaprezentowałeś wersję uznaną po/eu...

  • 13. Data: 2015-02-27 18:42:00
    Temat: Re: włącznik światła schodowy
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    >Ktoś zechce się doktoryzować?

    Sam spróbuj.
    Schemat da się sklecić.
    Pytanie tylko czy będziesz w stanie instalację ułożyć.

    ASD

  • 14. Data: 2015-02-27 18:43:44
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-27 o 13:51, identyfikator: 20040501 pisze:
    > nie rozumiem jak to działa...
    >
    > mam taką zagadkę:
    > http://zsyp.eu/smieci/zagadka.PNG
    >
    > są 3 żarówki - Z1 Z2 i Z3
    > są cztery przełączniki (nie wiem na razie jakie)
    > chodzio to, żeby zrobić coś takiego:
    >
    > P1 włącza i wyłącza Z1
    > P2 i P3 przełączniki podwójne, jeden z przełącznika P2 włącza i wyłącza
    > Z1 a drugi z przełącznika P2 włącza i wyłącza Z3, P3 to samo
    > P4 podwójny, włącza i wyłącza Z2 i Z1...
    >
    > Ktoś zechce się doktoryzować?
    Nikt, masz łeb i ch.j to kombinuj.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 15. Data: 2015-02-27 18:46:45
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no tak występują tu dwa nieznane mi po-zagadnienia
    - jaki schemat
    - jakie przełączniki...
    Ktoś tu badał sprawę?

  • 16. Data: 2015-02-27 18:47:26
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-27 o 17:56, bartekltg pisze:

    > Ty jednak jesteś idiotą.
    > Nie chodzi o stronę z obrazkiem, chodzi o to,
    > co przedstawia obrazek!
    No widzisz oberwało ci się, po co tego ch.jka małego karmisz,
    żeby nadal zaśmiecał grupę głupimi pytaniami?
    Odpuść, może się w końcu znudzi i wroci na to
    drzewo z którego zlazł.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 17. Data: 2015-02-27 18:47:26
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie da rady, próbowałem obcina chyba do A4 tak na oko...

  • 18. Data: 2015-02-27 18:48:13
    Temat: Re: w??cznik ?wiat?a schodowy
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 27.02.2015 o 13:10, Eryk pisze:

    > No pewnie - wyłącznik krzyżowy w środku

    To stara szkoła - dziś dałbym raczej chwilowe + bistabilny.

    --
    Mirek.

  • 19. Data: 2015-02-27 18:54:30
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    >To stara szkoła - dziś dałbym raczej chwilowe + bistabilny.

    To może od razu LIGHTIFY.

  • 20. Data: 2015-02-27 21:40:05
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 27 Feb 2015 12:50:43 +0100, "identyfikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    >mam takie słabo powskie zapytanie...
    >
    >normalnie wyłącznik schodowy ma dwa włączniki, oboma można włączać i
    >wyłączać światło...
    >
    >natomiast, czy da się zrobić trzy przełączniki? i żeby każdym można było
    >włączać i wyłączać?
    >
    >czy potrzebne są jakies specjalne włączniki?
    >
    >chciałbym mieć 3 włączniki podwójne, którymi mógłbym włączać i wyłączać 3
    >światła....

    a nie prosciej zastosowac stycznik bistabilny wyzwalany impulsem?

    Mozemy miec n-przelacznikow i w kazdym miejscu wlaczymy/wylaczym
    swiatlo. Przelacznikiem wyzwalamy stycznik, ktory przelacza swiatlo.

    --
    ThinkXtra