  • 21. Data: 2009-02-05 22:13:35
    Temat: Re: wolnosc dla EPG - a polskie multiplexy dvb-t - temat dla UKE
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 05 Feb 2009 20:56:43 +0100, a...@p...pl napisał(a):

    > Pisze, ze to analogu, ale byc moze tunery cyfrowe, co przenosza sygnal
    > teletekstu do tv, to moze robia to wpelni i przenosza takze dane
    > GuidePlus. Ja tego niestety nigdy nie sprawdzalem.

    Na kanałach cyfrowych też to działa, ale nie wiem z jakiego powodu na
    kanałach cyfrowych program telewizyjny jest tylko na kilka dni do przodu
    (najczęściej tylko na 3 dni), podczas gdy na tych samych kanałach
    analogowych program jest na 7 dni do przodu.

    > Oraz, ze sa takie nagrywarki, co maja "oczko" na IRdzie i z niektorych
    > tunerow sat, mozna podlaczyc taki IR-Blaster (taki nadajnik
    > poczerwienii) co dane do GuidePlus bedzie w ten sposob wysylal. Pewnie
    > daloby sie do tego celu wykorzystac peceta i kawalek IRdy pod rs/usb +
    > soft+dane EPG skadkolwiek.

    Ja mam nagrywarkę Pioneera z wbudowanym odbiornikiem GuidePlus+, która
    na wyposażeniu ma odpowiednie wyjście oraz kabelek zakończony diodą IR i
    to właśnie ona w ten sposób steruje tunerem lub dekoderem satelitarnym.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2009-02-06 22:57:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 03 Feb 2009 14:03:04 +0100, Gienek <g...@s...pl>
    wrote:

    >Dobrze że niektóre telewizory trochę przyciszają to ryczenie

    Ja mam TV podłączony optykiem do amplitunera. I opcja normalizacji
    dźwięku wtedy nie działa.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu