  • Data: 2018-10-31 11:13:00
    Temat: wybór drukarki laserowej
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Droga grupo,

    proszę o pomoc przy wyborze drukarki laserowej. Ogólnie wybór sprowadza
    się z grubsza do "polizingowo i tanio" a "nowo i dwa razy drożej".

    Zależy mi na tym żeby na ekspolatację nie wywalić nie wiadomo jakiej
    kasy, a słyszałem że w nowych modelach producenci potrafią wymyślić cuda
    żeby mi wyszło drogo.

    Rozważam z polizingowych:

    1.
    https://amso.pl/product-pol-63490-Dell-Laser-Printer
    -2330DN-Drukarka-Laserowa-Siec-DUPLEX.html

    2.
    https://amso.pl/product-pol-42417-BROTHER-HL-5350DN-
    DUPLEX-NOWY-BEBEN-PELNY-TONER.html

    3.
    https://amso.pl/product-pol-63184-HP-LaserJet-P2015n
    -Drukarka-Laserowa-MONO-SIEC-powyzej-100-tysiecy.htm

    z nowych:

    a. https://www.komputronik.pl/product/354801/hp-laserje
    t-pro-m102w.html
    b. https://www.komputronik.pl/product/263764/samsung-sl