  • 31. Data: 2019-02-09 14:28:30
    Temat: Re: wybuch baterii
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 13:14:46 +0100, kk

    > Gdzie "wyniki badań" tych próbek?

    Zapytaj Tomaszka -- on ma ponoć rzetelne statystyki.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 32. Data: 2019-02-09 15:25:08
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.02.2019 o 14:27, Myjk pisze:
    > Sat, 9 Feb 2019 13:13:43 +0100, kk

    > Czyli ładnie odpowiedziałeś sam sobie. Przyczyny są istotne.

    Myjk jest trolem i nie wiem czy jest sens dyskutować. Fakt jest taki że
    wybuchła bateria. nie pierwsza. wybuchały w telefonach samsunga, a to
    nie jest byle jaka firma, wybuchały w rowerach elektrycznych, wybuchały
    w Teslach. Czy zwykle ogniwa aa, aaa, czy kadmowo niklowe wybuchały w
    wkrętarkach, autkach zdlanie sterowanych, telefonach bezprzewodowych?
    Nie. Ale Myjk powie - pokaż statystyki. ktoś inny powie - ale one są
    zabezpieczane. Baterie - czyli zestawy ogniw - tak, ale każde ogniwo po
    kolei - niema wewnętrznego zabezpieczenia. JAk wybuchnie - spowoduje
    reakcje łańcuchową. Jak przytrę podwozie o kamień w dieslu - najwyżej
    urwę tłumik albo zniszczę miskę olejową. jak to samo zrobię w tesli -
    katastrofa.
    Ja napisałem tylko tyle że na 300 tesli zarejestrowanych wybuchła 1.
    koniec. na podstawie tych 2 faktów prognozowanie kiedy wybuchnie
    następna jest obarczone dużym błędem, może prowadzić na manowce.
    Rozumiecie co to znaczy a czego nie oznacza? Żarówka świeci - więc jest
    jakieś napięcie - nie wiadomo jakie, nie wiadomo czy nie zaniknie.
    Natomiast twierdzenie że baterie w elektrykach i wogóle ogniwa litowo
    jonowe są najbezpieczniejszymi wytworami ludzkości jest równoznaczne z
    twierdzeniem że mimo że żarówka świeci - napięcia napweno niema. Ja
    Myjkowi niczego udowadniał nie będę. Resztę czytajacych proszę aby
    myśleli samodzielnie.

    ToMasz

  • 33. Data: 2019-02-09 16:05:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 15:25:08 +0100, ToMasz

    > Myjk jest trolem i nie wiem czy jest sens dyskutować.

    Ponieważ poprosiłem o statystyki na których się opierasz żeby sprawdzić czy
    bredzisz czy nie? Okazuje się że jednak bredzisz jak wziąć pod uwagę te
    bardziej rzetelne statystyki, tj. że samej Tesli jeździ po drogach świata
    300 TYSIĘCY, a nie 300 SZTUK, a pożarów było w porywach 60. No więc tobie
    wyszło 300:1 a faktycznie jest >5000:1. Taki jesteś właśnie rzetelny w
    dyskusjach. To teraz, choć wybitnie słabo ci to idzie, weź na tapetę te DWA
    MILIONY jeżdżących elektryków i znowu sprawdź stosunek jeżdżących do
    palących się.

    > Natomiast twierdzenie że baterie w elektrykach i wogóle ogniwa litowo
    > jonowe są najbezpieczniejszymi wytworami ludzkości jest równoznaczne z
    > twierdzeniem że mimo że żarówka świeci - napięcia napweno niema.

    Kto tak twierdził? Chyba tylko w twojej głowie takie twierdzenie zawitało a
    potem postanowiłeś, manipulując danymi, temu twierdzeniu zaprzeczyć ze
    wszystkich sił.

    > Myjkowi niczego udowadniał nie będę.

    Całe szczęście, bo już mi głowa pęka od czytania twoich wypocin.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 34. Data: 2019-02-09 18:06:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.02.2019 o 16:05, Myjk pisze:
> [...]
    > bredzisz czy nie? Okazuje się że jednak bredzisz jak wziąć pod uwagę te
    > bardziej rzetelne statystyki, tj. że samej Tesli jeździ po drogach świata
    czy Ty przypadkiem nie jesteś doradcą polityków do spraw wizerunku?
    Gdzie ja pisałem o świecie?
    teraz mógłbym pojechać po Tobie za czytanie bez zrozumienia, stan
    wzroku. To TY wpieprzyłeś sarkastyczne pytanie czy masz się bać
    wybuchów. Ja cały czas twierdzę że powinienieś, każdy właściciel ogniwa
    litowo jonowego - brać to pod uwagę.
    Zamiast docinek osobistych, napisz jakie jest Twoje zdanie
    ToMasz

  • 35. Data: 2019-02-09 18:55:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 18:06:18 +0100, ToMasz

    > czy Ty przypadkiem nie jesteś doradcą polityków do spraw wizerunku?

    Staram się rzetelnie do tematu podchodzić.
    W przeciwieństwie do ciebie jak widać.

    > Gdzie ja pisałem o świecie?

    Nie wiem dlaczgo nie pisałeś o świecie, tylko o Polsce. Powtarzam, Polska
    nie jest pępkiem świata. Szczególnie nie jest reprezentatywna jeśli chodzi
    o samochody elektryczne, bo jeździ ich u nas tyle co kot napłakał, a
    większość to składaki albo inaczej zajechane żużle. Ale dla ciebie to
    jakimś cudem nagle jest statystyka reprezentatywna i na jej podstawie
    snujesz swoje wywody.

    > teraz mógłbym pojechać po Tobie za czytanie
    > bez zrozumienia, stan wzroku.

    Mógłbyś, ale dobrze będzie jak oszczędzisz.

    > To TY wpieprzyłeś sarkastyczne pytanie czy masz się bać
    > wybuchów.

    To było pytanie retoryczne.

    > Ja cały czas twierdzę że powinienieś, każdy właściciel ogniwa
    > litowo jonowego - brać to pod uwagę.

    Tak samo jak każdego innego samochodu. Ja już jeden pożar samochodu, w
    którym siedziałem, przeżyłem i nie, nie był to samochód elektryczny.

    > Zamiast docinek osobistych, napisz jakie jest Twoje zdanie

    Statystyki pokazują że samochody elektryczne płoną nie częściej niż
    spalinowe. Ale to właśnie na każdy pożar elektryka sraczka się podnosi,
    podobnie się sraczka podnosi jak ktoś do ładowarki nie dojedzie, tak jakby
    w spaliniakach nigdy paliwa nie zabrakło i nie trzeba było dymać do stacji.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 36. Data: 2019-02-09 21:13:59
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-09 14:27, Myjk wrote:
    > Sat, 9 Feb 2019 13:13:43 +0100, kk

    > Czyli ładnie odpowiedziałeś sam sobie. Przyczyny są istotne.

    Nie są

  • 37. Data: 2019-02-09 21:24:15
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-09 18:55, Myjk wrote:

> [...]
    > w spaliniakach nigdy paliwa nie zabrakło i nie trzeba było dymać do stacji.

    Po bateryjki?

    Chyba nie rozumiesz kontekstu wypowiedzi

  • 38. Data: 2019-02-09 21:24:46
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-09 14:28, Myjk wrote:
    > Sat, 9 Feb 2019 13:14:46 +0100, kk

    > Zapytaj Tomaszka -- on ma ponoć rzetelne statystyki.

    Tych twoich? Nie sądzę

  • 39. Data: 2019-02-09 21:30:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 21:13:59 +0100, kk

    > Nie są

    Dla bezmyślnych troli nie są.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 40. Data: 2019-02-09 21:31:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 21:24:15 +0100, kk

    > Po bateryjki?
    > Chyba nie rozumiesz kontekstu wypowiedzi

    Rozumiem że macie jakiś nieokreślony ból dupy.

    --
    Pozdor
    Myjk