  • 21. Data: 2019-02-08 19:05:55
    Temat: Re: wybuch baterii
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.02.2019 o 18:46, Myjk pisze:
    > Fri, 8 Feb 2019 18:14:42 +0100, ToMasz

    > To poproszę o ich przedstawienie.

    po co się bawisz w Trola?

    ilość tesli w polsce 300:
    https://antyweb.pl/tesla-rejestracja-samochodow-elek
    trycznych-w-polsce/

    Ilość spalonych tesli 1

    https://www.youtube.com/watch?v=wvkZfxEfeLM

  • 22. Data: 2019-02-08 19:34:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 08.02.2019 o 18:46, Myjk pisze:
> [...]

    Wow, gdzie te tesle ?

    >Ilość spalonych tesli 1

    Ale to jest bardzo kiepska statystyka.
    o duzym poziomie nieufnosci.

    Jakby byla zarejestrowana jedna tesla i ta jedna splonela, to bys
    twierdzil, ze 100% płonie ?

    A jakby bylo zarejestrowanych 5 i zadna nie splonela (na razie), to
    bys twierdzil, ze absolutnie bezpieczna ?

    J.

  • 23. Data: 2019-02-08 19:45:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 08/02/2019 09:53, J.F. wrote:
    > A to dziwne, bo mi sie wydaje, ze z zasady do li-oin daje sie ... jesli
    > nie balancer, to co najmniej uklad monitorujacy.

    Chinol oszczędził.

    > Smieszna latarka to raczej ma jedno ogniwo ... no chyba, ze mocniejsza ...

    Tak, mówie o latarkach zasilanych albo z prokątnego pakietu 7.2V albo z
    2x 16850.

    > A - i sa ogniwa z zabezpieczeniem w srodku.

    Nie potrafią robić balansowania. Odetną ogniwo i reszta się nie naładuje.

  • 24. Data: 2019-02-08 20:23:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 08/02/2019 09:53, J.F. wrote:

    >Chinol oszczędził.

    To sie raczej szybko zemsci ... ale moze to byla tania hulajnoga z
    odrzutow :-)

    Ale przynajmniej nie wybuchna :-)

    J.

  • 25. Data: 2019-02-09 09:53:41
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 08.02.2019 o 19:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup

    trycznych-w-polsce/

    > Wow, gdzie te tesle ?

    > Ale to jest bardzo kiepska statystyka.
    > o duzym poziomie nieufnosci.
    dlatego napisałem:
    "Oczywiście badanie to jest obarczone dużym błędem, bo próbek jest mało"

    i różnica między mną a wyzawcami religijnymi jest taka, że ja widzę dwie
    strony medlau, wyraźnie o tym piszę. do przekonania o racji lub braku
    racji skłania mnie prawdopodobieństwo.

    > Jakby byla zarejestrowana jedna tesla i ta jedna splonela, to bys
    > twierdzil, ze 100% płonie ?
    >
    > A jakby bylo zarejestrowanych 5 i zadna nie splonela (na razie), to bys
    > twierdzil, ze absolutnie bezpieczna ?

    przeczytaj całość mojego poprzedniego listu. pytasz drwiąco o coś na co
    już odpowiedziałem.

    ToMasz

  • 26. Data: 2019-02-09 12:46:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Feb 2019 19:05:55 +0100, ToMasz

    > po co się bawisz w Trola?

    Jeśli nadal coś nie jest jasne to tłumaczę. Bierzesz sobie 300 szt. za
    próbę statystyczną gdy samochodów elektrycnzych tylko tej marki jeździ z
    300 000 do tego bierzesz jedną spaloną, która niewiadomo co przeszła, bo
    raczej z piewszej ręki nie była. Była? Może była topiona, może walona i
    nieumiejętnie naprawiona? Znasz takie szczegóły? Dlatego daj jakieś
    rzetelne statystyki i rzetelne informacje a nie standardowo swoje
    popiardywania. Bo że o akumulatorach nie masz zielonego pojęcia, to już
    dałeś upust wielokrotnie na tej, i nie tylko na tej, grupie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2019-02-09 12:48:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 09:53:41 +0100, ToMasz

    > "Oczywiście badanie to jest obarczone dużym błędem, bo próbek jest mało"

    300 000 tylko samej Tesli to mało? Przypominam że Tesla to nie jest jedyna
    firma produkująca auta z bateriami. Po świecie jeździ około 2mln aut
    elektrycznych. Rzeczywiście, bardzo mało próbek.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 28. Data: 2019-02-09 13:13:43
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-09 12:46, Myjk wrote:
> [...]
    > popiardywania. Bo że o akumulatorach nie masz zielonego pojęcia, to już
    > dałeś upust wielokrotnie na tej, i nie tylko na tej, grupie.

    A jakie to ma znaczenia czy i ewentualnie jak była naprawiana? Spaliła
    się i tyle. Równie dobrze można podejrzewać, że ktoś ją podpalił.

  • 29. Data: 2019-02-09 13:14:46
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-09 12:48, Myjk wrote:
> [...]
    > firma produkująca auta z bateriami. Po świecie jeździ około 2mln aut
    > elektrycznych. Rzeczywiście, bardzo mało próbek.

    Gdzie "wyniki badań" tych próbek?

  • 30. Data: 2019-02-09 14:27:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 13:13:43 +0100, kk

    > A jakie to ma znaczenia czy i ewentualnie jak była naprawiana? Spaliła
    > się i tyle. Równie dobrze można podejrzewać, że ktoś ją podpalił.

    Czyli ładnie odpowiedziałeś sam sobie. Przyczyny są istotne.

    --
    Pozdor
    Myjk