  • 21. Data: 2017-01-21 18:43:09
    Temat: Re: wyjasnione braki w zaopatrzeniu za PRL ;-)
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-21 o 18:23, Janusz_k pisze:

    > Oczywiście że zintegrowany, 6 tranzystorów odpowiednio połączonych.

    > No trudno by było, w tme widzę darlingtona na 500V i tylko 15A, to
    > stanowczo za mało, w rs też nie lepiej.
    > Więc jak widzisz kupienie tranzystora mocy NPN o Ic>49A i Uce>499V teraz
    > graniczy z cudem :) no i jeszcze żeby to był darlington.

    O znalazłem :) 6di50b-050 Fuji
    http://datasheet.octopart.com/6DI50B-050-Fuji-Semico
    nductor-datasheet-107864.pdf

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 22. Data: 2017-01-21 22:24:29
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Janusz_k pisze:

    > ok :)
    >
    > a co to jest "little diode" ? bo nie bardzo załapałem.

    Sklep ze starociami. Google zgasili? Pierwszy link z wyników. Celowo nie
    daje linków coby nie było że siedzę im w kieszeni.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 23. Data: 2017-01-21 23:33:34
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-21 o 22:24, AlexY pisze:

    > Sklep ze starociami. Google zgasili? Pierwszy link z wyników. Celowo nie
    > daje linków coby nie było że siedzę im w kieszeni.
    Nie załapałem, sądziłęm że to taki skrót myślowy, teraz widzę co to za
    sklep,
    co do staroci to polecam jeszcze taki sklep
    http://www.elektronik-service.com.pl

    co prawda czas mają dłuższy ale mozna u nich kupić to czego inni nie mają.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 24. Data: 2017-01-22 04:12:27
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Janusz_k pisze:

> [...]
    > http://www.elektronik-service.com.pl
    >
    > co prawda czas mają dłuższy ale mozna u nich kupić to czego inni nie mają.

    Dodane do zakładek ale wątpię byśmy skorzystali, nie ten kraj. Ale dzięki.

  • 25. Data: 2017-01-24 02:12:21
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 19 stycznia 2017 21:17:58 UTC+1 użytkownik Jawi napisał:
    > A jeśli chodzi o tranzystory mocy 2N3055 to są podrabiane na potęgę,
    > więc stary z PRLu to jak znalazł.
    Do części sprzętu z PRLu to ja nowego uczciwego 2N3055 bym się bał
    wstawiać, bo już od dawna takich "złych" tranzystorów jak 2N3055 się
    nie robi (nawet Chińczycy od manufaktur w piwnicy już nie mają takich
    procesów pewnie do dyspozycji) i zwykle pakuje się tam coś współczesnego,
    byle by się nie fajczyło w warunkach dopuszczalnych przez oryginalny
    datasheet. I potem zamiast wzmacniacza mamy oscylator;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski